ضربه به سر و خونریزی دو علت فوت در تصادفات است

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ضربه به سر، شکستگی‌های متعدد و خونریزی سه علت فوت است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: ضربه به سر، شکستگی‌های متعدد و خونریزی سه علت فوت است.
غفور راستین در گفت و گو با مهر اظهار داشت: در صورتی که موتورسیکلت سواران استفاده از کلاه ایمنی را لازمه کار خود بدانند، ۴۰ درصد میزان تصادفات در سطح استان را کاهش می‌یابد.
وی بیان داشت: سازمان جهانی بهداشت، ضربه به سر، شکستگی‌های متعدد و خونریزی را از علت های اصلی مرگ و میر در تصادفات عنوان کرده است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: شهرها بالاترین آمار تصادفات را دارند و بیشترین دلیل این تصادفات موتورسواران هستند.
وی با بیان اینکه عوامل اصلی تصادفات قابل پیشگیری است اما به خاطر سهل‌انگاری رانندگان شاهد آمار بالای تصادفات هستیم، ادامه داد: سرعت بالا، نبستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، مصرف مواد مخدر و الکل و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی از عوامل اصلی وقوع تصادفات است که تمام این عوامل قابل پیشگیری است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: به منظور کاهش تصادفات باید اولویت نخست را آموزش رانندگان در نظر گرفت. همچنین در هماهنگی با بیمارستان‌ها آموزش مصدومین را در اولویت قرار دهیم.
وی بیان داشت: برای پیشگیری از حوادث ترافیکی کارگروهی تشکیل شده است که با ابلاغ رئیس دانشگاه، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان به عنوان متولی این کارگروه مشخص شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار