همایش تجلیل از نخبگان، نام آوران و استعدادهای برتر شاهین شهر

طی آیینی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر به همت اعضای شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر از 250 نخبه و نام آور شاهین شهری در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر شد.

سَویا رضایی ـ طی آیینی به مناسبت هفته فرهنگی شاهین شهر به همت اعضای شورای اسلامی و شهرداری شاهین شهر از 250 نخبه و نام آور شاهین شهری در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی تقدیر شد.

به گزارش اصفهان امروز، این مراسم به حضور مهمان ویژه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان شاهین شهر و میمه در تالار شیخ بهایی این شهر برگزار شد.

علی مقدس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: شاهین شهر ویژگی های متمایزی نسبت به دیگر شهرها دارد که این مراسم یکی از نمونه های این تمایزها به شمار می آید.

وی به ارق ایرانی بودن اشاره کرد و گفت: سرمایه های اجتماعی به عنوان ماندگارترین سرمایه ها در کشور محسوب می گردند و نخبگان به عنوان سرمایه های عظیم اجتماعی با درخشش در عرصه های مختلف اعم از علمی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی می توانند کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار دهند.

مقدس زاده بیان داشت: سیاست استانداری اصفهان بر پایه حمایت و توسعه از سرمایه های این شهر و استان است و لازم است به یاد داشته باشیم مدیریت های حاکمیتی و دولتی یک روز به پایان می رسد و پایدار نیست اما آنچه می ماند همین سرمایه های فرهنگی هنری و ورزشی است.

وی در پایان با آرزوی گسترش ارجمندی ها که باعث دلگرمی جامعه هنری، ورزشی و فرهنگی می شود گفت: به عنوان هدیه به 10 نفر از رتبه های اول تا 100 کنکور دانش آموزان و دانشجویان شاهین شهری هدایای نفیسی از طرف استانداری اهدا می شود.

  • همه باید با همدلی از نیت شوم دشمنان عبور کنیم

در این آیین علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه نیز با گرامیداشت حضور این فرهیختگان به بازی های فوتبال جام جهانی اشاره کرد و افزود: تیم ملی کشورمان با همدلی، هماهنگی و انسجام در مقابل بزرگترین تیم های دنیا دفاع کرد و دیدیم چطور مردم علارغم شکست و حذف شدنشان از آن ها استقبال کردند و ما باید از این اتفاق الگو بگیریم.

بصیری عنوان کرد: همه ما از تیم حمایت کردیم و این وضعیت تیم را می توان برای یک سازمان، شهر و حتی کشور اجرا کرد که همگی دست به دست هم دهیم و همت کنیم.

فرماندار شهرستان گفت: مردم باید تلاش ما را ببینند و اگر کاستی و یا مشکلی وجود دارد آن را ببخشند و همه باید آگاه باشیم که استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به اقتصاد کشور است و راه مبارزه با نیت دشمن همدلی و پشت هم بودن است.

بصیری با بیان اینکه مردم عزیز 40 سال همواره پشتیبان کشور بودند گفت: با وجود شما عزیزان، تمام کارشناسان ارشد دنیا انگشت به دهان می مانند زیرا شما همه توانمند هستید و همه با هم میتوانیم در مقابل دشمن بایستیم و سرافراز و با افتخار از این پیچ عبور کنیم.

  • ما در هر شرایطی از فرهیختگان حمایت می کنیم

در این آیین تجلیل مهرداد مختاری رئیس شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تشکر از حضور فرهیختگان این شهر در مراسم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر علارغم مشکلات مالی شهرداری بر اجرای این مراسم تجلیل تاکید داشت تا ثابت کنیم ما از شما استعدادهای برتر در هر حالی حمایت می کنیم.

وی افزود: ما همه مسئولین شهر تلاش می کنیم تا شما عزیزانی که در سطح استان، کشور و فراتر از آن که در سطح دنیا درخشیده اید را به دیگران معرفی کنیم.

  • نخبگان سرمایه های منطقی شهر و کشور هستند

حمید عشقی سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: شهرداری شاهین شهر تلاش کرده است نگاه درآمدی خود را روی شهروندان متمرکز کند، زیرا در واقع شهروندان نخبه به عنوان سرمایه های منطقی هستند و اگر از این سرمایه ها حمایت شود می توانند با تولید ثروت و اقتصاد شهر و کشور را شکوفا کنند و محور توسعه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه برای انتخاب نخبگان از دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رایزنی کرده ایم، افزود: هفته فرهنگی شاهین شهر از 10 تا 16 با ویژه برنامه هایی همچون برپایی نمایشگاه صنایع دستی بانوان، جشن اقوام ایرانی، همایش سالانه کتاب کودک همراه با رونمایی از سومین کتاب شعر کودک و همایش قرآن ایثار و شهادت برگزار میشود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار