مردم روستاها به قطع یارانه‌ها تهدید می‌شوند تا به روحانی رأی دهند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در روستاها به مردم گفته‌اند که اگر به حسن روحانی رأی ندهید، یارانه شما قطع خواهد شد که این اقدام به نوعی ایجاد رعب و وحشت برای مردم جهت جمع‌آوری رأی بیشتر است.

مردم روستاها به قطع یارانه‌ها تهدید می‌شوند تا به روحانی رأی دهند

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال 96 به نسبت انتخابات گذشته از چند جهت دارای حساسیت بالایی است؛ نکته اول فرصتی است که دشمن همیشه به عنوان یک نقطه عطف برای حضور خودش انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در زمان انتخابات 96 دشمن برای چند هدف تلاش می‌کند، افزود: دشمن برای جداسازی رأی‌اولی‌ها از صحنه پرشور انتخابات بسیار تلاش می‌کند تا اینکه جلوه دهد مردم در این انتخابات به صورت ضعیف عمل کرده‌اند تا با این کار به اقتدار ایران ضربه بزنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دشمن نتواند مردم و به خصوص رأی‌اولی‌ها را از حضور در انتخابات منع کند، بستر انقلاب مخملین را با حرکت‌های اجتماعی مثل درگیری‌های قومیتی ایجاد می‌کند تا اهدافشان در انتخابات ایران به نتیجه برسد.

وی تأکید کرد: دشمن از این بابت حساسیت دارد که جمهوری اسلامی در حلقه آتشین کشورهای منطقه قرار داشته اما با این حال از یک امنیت بسیار بالایی برخوردار است؛ هدف استکبار برای نفوذ جریانات تروریستی در داخل کشور، برهم زدن امنیت کشور است.

سالک ادامه داد: مقام معظم رهبری با موضع‌گیری قاطع و قوی وارد صحنه انتخابات شدند و خطاب به عوامل تحریک‌کننده مسائل امنیتی با اقتدار و قدرت برخوردی قاطع کردند؛ «جین شارپ» مبتکر انقلاب‌های مخملی در فتنه 88، طرح ادعای تقلب در انتخابات را از 3 ماه پیش از برگزاری این رخداد مطرح کرد و این مطرح کردن ادعای تقلب در انتخابات عامل ایجاد فجایع فتنه 88 بود.

وی خاطرنشان کرد: چندی قبل رئیس دولت اصلاحات مطلبی را با عنوان آشتی ملی مطرح کرد که این آشتی ملی هم بر اساس صحبت‌های جین شارپ است که مقام معظم رهبری با مطرح کردن این موضوع که در کشور کسی با کسی قهر نیست، به طور قاطعی با این موضوع برخورد کردند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هدف برنامه‌ریزی‌های اپوزسیون خارج از کشور، برخورد با امنیت داخل کشور، ایجاد تشنج و برهم زدن فضای انتخاباتی است؛ تلاش دشمن بر این است که از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، کاندیدایی که مدنظر خودش است را مورد حمایت قرار دهد.

وی با این اینکه ما شاهد هستیم که آمریکا از یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران به شدت حمایت می‌کند، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند«اگر دشمنان اسلام از شما حمایت کردند در رویه خود شک کنید و اگر با شما برخورد کردند، بدانید که در مسیر حق حرکت می‌کنید».

سالک تصریح کرد: موضع‌گیری مقام معظم رهبری در خصوص حفظ امنیت انتخابات از اولویت‌های اصلی در ایام کنونی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت؛ قانون اساسی اعلام کرده است که هیچ دولتی حق ندارد از امکانات دولتی، دستگاه‌ها و شهرداری‌ها در زمان انتخابات استفاده کند اما شاهد آن هستیم که در حال حاضر آقایان از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی متذکر شد: شنیده شده که در روستاها به مردم گفته‌اند که اگر به حسن روحانی رأی ندهید، یارانه شما قطع خواهد شد که این اقدام به نوعی ایجاد رعب و وحشت برای مردم جهت جمع‌آوری رأی بیشتر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه محروم کردن مردم برای تعداد محدودی رأی بیشتر کار درست و صحیحی نیست، ابراز داشت: در همین راستا مقام معظم رهبری به مجریان انتخابات دستور دادند که مطالبی بیان نکنند که مردم را در انتخابات به نگرانی بکشاند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار