برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چوب در اصفهان

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان آخرین دستاوردهای این صنعت را در معرض بازدید علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهد.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان آخرین دستاوردهای این صنعت را در معرض بازدید علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهد.
به گزارش ایمنا ، این نمایشگاه از چهاردهم الی هفدهم تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود و طی چهار روز خواهد داشت.
در نمایشگاه امسال ۴۸ مشارکت‌کننده از شش استان اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، قم و خراسان حضور دارند و به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه ماشین‌آلات و مواد اولیه چوب و ام‌دی‌اف، صفحات کابینت و ورق‌های فومیزه ضد آب خواهند پرداخت.
نمایندگان پنج کشور آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و کره‌جنوبی نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان حضور دارند.
این نمایشگاه طی سال‌ها برگزاری مستمر، به رویدادی پیشرو برای بخش ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و ابزارهای صنعت نجاری و پردازش چوب تبدیل شده است. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب اصفهان به دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از ابزار شامل ماشین‌آلات و ابزارهای نجاری در میان رقبای نمایشگاهی خود بسیار برجسته است. این نمایشگاه همچنین در مدیریت روابط کلیدی تجاری به فعالان این عرصه کمک می‌کند و شرایط ورود به بازارهای جدید را فراهم‌ می‌آورد.
این نمایشگاه در شرایطی برگزار خواهد شد که بخش صنعت چوب مشاغل مستقیم و غیر مستقیم بسیاری ایجاد می‌کند و با ایجاد ارزش افزوده، نیاز داخل را برطرف کرده و می‌تواند تراز تجاری را به سمت مثبت هدایت ‌کند. صنعت چوب باعث ارزش افزوده منابع غیرچوبی مانند پلاستیک، شیشه و مواد ساختمانی نیز می‌شود و یک منبع درآمدزای ریالی و ارزی برای کشور حتی بدون اتکا به منابع جنگلی داخلی به شمار می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار