برگزاری کارناوال های بازی در محله های شهر اصفهان

معاون فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در ایام تابستان سال جاری کارناوال بازی روزهای پنجشنبه هر هفته در یکی از محله های شهر همراه با ارائه مشاوره های بازی برگزار می شود.

برگزاری کارناوال های بازی در محله های شهر اصفهان


فرشاد مستأجران در گفتگو با خبرنگار ایمنا یادآور شد: در سال گذشته با برگزاری اتاق فکر برنامه ریزی برای سیاست های سال ۹۶ انجام شد و در حال حاضر برنامه های ۶۶ ماهه سال جاری آماده شده و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های امسال این معاونت با ایجاد پاتوق های مطالعه در سالن های مطالعه منطقه ۱۰ آغاز شد، گفت: در این پاتوق ها کنکوری ها شرکت می کردند و البته تمام امکانات لازم برای آنهامهیا شده بود.

معاون فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در ماه رجب مراسم معنوی اعتکاف با حضور ۲ هزار نفر از معتکفین در مسجد الغفور اصفهان برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی ویژه برنامه های هفته نکوداشت اصفهان، اظهارکرد:در هفته نکوداشت اصفهان تورهای گردشگری برگزار و در اقدامی خلاقانه برج های کبوتر نیز در لیست بازدید های گردشگران قرار گرفت.

مستأجران با اشاره به اینکه دراردیبهشت ماه دو برنامه ویژه مدارس در این منطقه برگزار شد، گفت: ویژه برنامه پیشگری از اعتیاد همراه با اجرای تئاتر با موضوع اعتیاد یکی از این بنامه ها بود.

وی دیگر برنامه ای که در اردیبهشت ماه به اجرا درآمد رابرگزاری ویژه برنامه طاوس بهشت خواند و تصریح کرد: در این برنامه طی فاصله ۱۰ روز هر روزتعداد ۱۵۰ داشن آموز از ساعت ۸صبح تا ۴ بعد ازظهر با موضوعات مهدویت در قالب بازی، سرگرمی و آموزش آشنا می شدند.

معاون فرهنگی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزاری جشن بزرگ نیمه شهبان در مسجد فاطمیه و برپایی بازارچه خیریه طعم مهربانی با حضور ۴۰ خیریه را از دیگر برنامنه های این معاونت در اردیبهشت ماه ۹۶ اعلام کرد.

وی ادامه داد: برای تابستان و بعد از ماه مبارک رمضان یک برنامه تفریحی «مار و پله» در محل پارک لاله برگزار می شود.

مستأجران تاکید کرد: در ایام تابستان سال جاری کارناوال بازی روزهای پنجشنبه هر هفته در یکی از محله های شهر همراه با ارایه مشاوره های بازی برگزار می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار