اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشانگفت:چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کاشان با حضور بیش از 500 نفر برگزار شد.

اعلام نتایج چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان کاشان

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: در سال جاری به جهت استقبال هر چه بیشتر جامعه قرآنی و ایجاد شور و نشاط در مسابقات قرآن برای اولین بار مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم در منطقه مشهد اردهال پایه گذاری و برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که ۱۵ اردیبهشت ماه در کنار حرم مطهر علی بن باقر(ع) برگزار شد حدود 200 نفر از قرآنی های روستاهای منطقه اردهال به رقابت پرداختند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ادامه داد: لازم به ذکر است که در منطقه اردهال بیش از ۵۰۰نفر در مسابقات سال جاری ثبت نام کردند که ۲۰۰نفر در مسابقات شفاهی شرکت کردند و مابقی نیز در مسابقات کتبی شرکت خواهند کرد.

حجت الاسلام جنتی در ادامه بیان کرد: رتبه های برتر مسابقات منطقه اردهال به مرحله شهرستانی راه یافتند لذادر پی برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره برگزاری مسابقات قرآن کریم در کاشان که در روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مسجد باب الحوائج و امامزاده سلطان عطابخش(ع) برگزار شد حدود ۵۰۰نفر از قرآنی های کاشان و منطقه اردهال در سه سالن مسابقه و با حضور بیش از شانزده داور و استاد قرآنی کاشان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در ادامه گفت: لذا رتبه های برتر مسابقات به شرح ذیل اعلام می شود؛

در رشته حفظ کل به ترتیب مصطفی اصفهانیان، ابوالفضل عطوفی و محمد صفاخلج حائز رتبه های اول تا سوم شدند .

در رشته حفط کل خواهران زینب رمضانی علوی، فهیمه نمازی و حمیده صدف رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در رشته حفط ۲۰ جزء محسن محمدی، سید مهدی بنی هاشمی و مرتضی صادقی رتبه اول تا سوم برادران و فاطمه حسین زاده حلاج رتبه اول و مریم جهین و زهراگندمی نیاسر مشترکا رتبه دوم و مریم اخباری راد رتبه سوم را به خود اختصاص دادند .

رشته حفظ۱۰جزء به ترتیب امین جوکار، محمدمهدیعربی و امیرحسین جهین رتبه اول تا سوم و زهرا مجیدی، نرجس میرآفتاب و زینب ترکی رتبه اول تا سوم خواهران بودند .

در رشته حفط۵جزء نیز علی رحیم زاده، حسین عربی و محسن قطبی و فاطمه اشنویی، وحیده سادات سیدی و زهرااکبرزاده مرشدی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در بخش خواهران کسب کردند .

در رشته قرائت تحقیق علی اصغر قدیری مفرد، سیدمهدی رخسارزاده، احسان ابراهیمی نفرات اول تا سوم و فاطمه مسعودی نیا، زهراعصاکره و لیلا الهی فر در بخش خواهران به ترتیب اول تا سوم شدند .

دررشته قرائت ترتیل مهدی رایگان، محمدرضا تصویری و محمدهادی کامران نفرات اول تا سوم و فاطمه ساداتی، سمیه سادات حدادی و نرگس جیلانگری رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در رشته دعاخوانی علی کچویی زاده فینی و حسن محمدی فرزند محمد مشترکا رتبه اول و سیدمحمدباقر پورموسوی رتبه دوم و حسین ترک زاده رتبه سوم شدند و نرگس نورحسین، زهراکوچی وعاطفه ایلیاتی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در رشته اذان سیداحمد موسوی نژاد، سیدمجتبی پورموسوی، علیرضا رمضانی علوی رتبه اول تا سوم را کسب کردند .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در بخش خواهران به دلیل استقبال بی نظیر خانمها یک سالن مسابقات فقط به رشته های حفظ ۵جزء و ۱۰جزء اختصاص داشت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در پایان تصریح کرد: رتبه های اعلام شده در مردادماه به مرحله استانی اعزام خواهند شد که امید است در مرحله استانی نیز رتبه های خوبی برای شهرستان رقم بزنند./

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار