صفرخانلو سرپرست هیئت گلف استان اصفهان شد

پس از انتصاب ۲ نفر از روسای هیئت‌‌های ورزشی استان اصفهان به عنوان فرماندار، فرماندار شهرستان لنجان سرپرست یکی از هیئت‌های ورزشی اصفهان شد.

پس از انتصاب ۲ نفر از روسای هیئت‌‌های ورزشی استان اصفهان به عنوان فرماندار، فرماندار شهرستان لنجان سرپرست یکی از هیئت‌های ورزشی اصفهان شد.
به گزارش تسنیم ، انتخابات هیئت تنیس استان 31 خردادماه امسال برگزار و فرهاد رحیمی که پس از انصراف جواد پرورش از حضور در مجمع انتخاباتی، تنها کاندیدای ریاست هیئت تنیس بود با رأی موافق اعضای مجمع به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.
رحیمی که تا پیش از این ریاست هیئت گلف استان اصفهان را بر عهده داشت، طبق قانون از این سمت استعفا کرد تا با معرفی سرپرست زمینه برگزاری انتخابات هیئت گلف فراهم شود.
به گفته علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی صفرخانلو فرماندار شهرستان لنجان به عنوان سرپرست هیئت گلف استان انتخاب شده است.
امینازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره دلیل این انتصاب گفت: صفرخانلو ورزشی است و چون نیاز به حضور فردی آشنا به ورزش در هیئت گلف استان بود، وی به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.
از طرف دیگر، چندی پیش شاهد انتصاب 2 تن از روسای هیئت‌های ورزشی استان اصفهان به عنوان فرماندار بودیم و حمید عصارزادگان رئیس هیئت جودو استان به عنوان فرماندار شهرستان مبارکه و حسین یارمحمدیان رئیس هیئت بدنسازی استان به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان گلپایگان منصوب شدند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان درباره این 2 انتصاب گفت: یارمحمدیان و عصارزادگان به دلیل سکونت در استان اصفهان، مشکلی برای ادامه ریاست در هیئت‌های بدنسازی و جودو ندارند. از طرف دیگر روسا بیشتر امور هماهنگی هیئت‌ها را انجام می‌دهند و بخش زیادی از کارهای اجرایی از طریق دیگر دست‌اندرکاران هیئت‌ها انجام می‌گیرد و بنابراین مشکلی در این باره وجود ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار