دولت تدبیر و امید مانع بسیاری از قانون شکنی ها است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ادامه فعالیت دولت فعلی به مصلحت کشور است، بیان داشت: این دولت مانع بسیاری از قانون شکنی ها بوده و اگر در جایی نتوانسته، بدانید که زورش نرسیده است.

دولت تدبیر و امید مانع بسیاری از قانون شکنی ها است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ادامه فعالیت دولت فعلی به مصلحت کشور است، بیان داشت: این دولت مانع بسیاری از قانون شکنی ها بوده و اگر در جایی نتوانسته، بدانید که زورش نرسیده است.
به گزارش ایرنا، علی مطهری شامگاه سه شنبه در آیین گشایش انجمن فرهنگ و تمدن اسلامی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: نارسایی هایی که در دولت وجود دارد به خاطر این است که برخی از نهادها به قانون عمل نمی کنند و بیش از اختیاری که دارند، به مسایلی ورود می کنند که هیچ ارتباطی با آنها ندارد.
وی با بیان اینکه دستگیری خبرنگاران و دانشجویان و بازداشت آنها از جمله مواردی است که در حیطه کاری عاملان آنها نیست، خاطرنشان کرد: در این موضوع اشکالاتی وجود دارد.
مطهری گفت: راه اصلاح ایران وجود دارد و هر نهادی باید در حوزه کاری خود فعالیت کند؛ کاری که نیروهای امنیتی باید انجام دهند، یک نهاد دیگر انجام می دهد که این موضوعات باید اصلاح شود.
وی عملکرد دولت تدبیر و امید را رضایتبخش توصیف کرد و گفت: حرکت های خوب و رو به جلویی که در دولت یازدهم شروع شده، نباید نیمه تمام باقی بماند.
نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت فعلی توانست برجام را به عنوان یک موضوع مهم پیگیری کند، تصریح کرد: نباید برجام ابتر باقی بماند و این بدون یک دیپلماسی قوی که در حال حاضر ادامه دارد، به سرانجام نخواهد رسید.
وی گفت: رئیس جمهوری فعلی در شرایط بسیار نامساعدی کشور را تحویل گرفت ولی در مقایسه با دولت گذشته، تخلفات این دولت به مراتب کمتر بوده است.
مطهری اظهار داشت: دولت روحانی انضباط و جهت گیری مثبتی ایجاد کرد و آرامش در بازار و اقتصاد کشور به وجود آورد و این را همه فعالان سیاسی کشور باور دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه دوره دوم دولت ها موفق تر عمل می شود و تجربه ای که روحانی در دوره چهارساله کسب کرده، سرمایه ای برای چهار سال آینده خواهد بود چرا که بسیاری از طرح های سیاسی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به نقطه خیلی خوبی رسیده است و حیف است که این حرکت ها در نیمه راه باقی بماند.

ضرورت مشارکت گسترده در انتخابات
مطهری گف: در انتخابات جاری، جدا از اینکه چه کسی باید انتخاب شود، مشارکت بالای 70 درصد مردم در پای صندوق های رای است که جایگاه ایران را در جهان ارتقا می بخشد.
وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات، جایگاه سیاسی و امنیتی کشور را تضمین می کند و کاندیدای اصلح این دوره از انتخابات حسن روحانی است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه انتخابات مظهر و حافظ جمهوریت نظام است، اظهار داشت: باید از فرصت انتخابات نهایت استفاده را بکنیم؛ ما تجربه کردیم در مجلس نهم که اصلاح طلبان مجلس را تحریم کردند، چه مجلسی تشکیل شد.
وی حضور مردم در انتخابات را دخالت ملت در سرنوشت خودشان خواند و گفت: مردم دخالت در انتخابات را یک تکلیف شرعی تلقی کنند و فکر نکنند که انتخابات تاثیری ندارد و راه اصلاح امور بسته است و یا اشکال ساختاری داریم و باید ساختار تغییر کند، در حالی که این طور نیست و باید وارد میدان شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار