درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان یکصد خدمت الکترونیک را ارایه می کند

رییس اداره روابط عمومی شهرداری اصفهان از ارایه یکصد خدمت الکترونیک به شهروندان در درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان خبر داد.

درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان یکصد خدمت الکترونیک را ارایه می کند


محمد حسین صنیع زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به نشانی www.esfahan.ir در حقیقت درگاهی برای ورود الکترونیکی شهروندان به خدمات و امکاناتی که شهرداری اصفهان ارایه کرده است، می باشد.

وی یادآور شد: شهرداری اصفهان از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را از طریق شبکه اینترنتی آغاز کرد و در سال ۸۸ کلیه وب سایت هایی را که هر کدام از این وب سایت ها آدرس مجزایی داشتند و خدمات الکترونیکی مربوط به خود را ارایه می کردند، تجمیع کرد و در قالب درگاه الکترونیک شهرداری اصفهان در دسترس مردم قرار داد و اکنون عموم مردم می توانند از طریق این پرتال دسترسی داشته باشند.

رییس اداره روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: قسمتی از این درگاه مربوط به خدمات الکترونیک است که با ارایه ۱۰۰ خدمت الکترونیک از جمله: پرداخت عوارض خودرو، عوارض شهرسازی، پیگیری مکاتبات شهرداری، و دیگر موارد متعدد، شهروندان می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان، اطلاعات خوبی در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد، گفت: در این بخش، پروژه های شهری و آثار تاریخی و گردشگری شهر اصفهان معرفی می شود.

صنیع زاده تصریح کرد: در این پرتال همچنین مستنداتی همچون بودجه شهرداری اصفهان، ساختار شهرداری، قوانین و مقررات شهرداری، و سالنامه آماری بارگذاری شده است که شهروندان می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان از خدمات آن بهره بگیرند.

وی با اشاره به بارگذاری زیرسایت های سازمان های وابسته به شهرداری اصفهان در این درگاه الکترونیکی، افزود: در حال انجام پروژه ای هستیم تا به کمک سازمان فاوا تحولی را در سایت شهرداری اصفهان به وجود آوریم و خدمات بیشتری را به شهروندان ارایه دهیم.

رییس اداره روابط عمومی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تنها راه ورودی الکترونیکی به شهرداری اصفهان پرتال نیست چرا که خبرگزاری ایمنا نیز همه روزه اخبار و رویدادهای شهر را به صورت آنلاین در اختیار شهروندان قرار می دهد.

وی، کانال تلگرامی شهراری، شبکه اطلاع رسانی شهر و سایت روابط عمومی را از دیگر ابزارهای شهرداری اصفهان برای ارتباط با شهروندان برشمرد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار