فوت ۱۵۴ نفر در تصادفات درون و برون شهری اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: بیشترین تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در دو ماهه اول سالجاری ۱۵۴ نفر اعلام شده که نسبت به سال گذشته با کاهش ۶.۱ درصدی تلفات رو به رو شدیم.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: بیشترین تلفات ناشی از حوادث ترافیکی در دو ماهه اول سالجاری ۱۵۴ نفر اعلام شده که نسبت به سال گذشته با کاهش ۶.۱ درصدی تلفات رو به رو شدیم.
علی سلیمان پور در گفت و گو با مهر اظهار داشت: تعداد اجساد معاینه شده در پزشکی قانونی استان اصفهان در دو ماهه اول سال جاری ۵۶۴ نفر بوده است که تعداد ۱۲۷ نفر آنها زن و ۴۳۷ نفر مرد، شناسایی شده اند.
وی بیشترین فوتی ها به تفکیک حوادث را حوادث ناشی از تصادفات اعلام کرد و گفت: تعداد جانباختگان در تصادفات درون شهری ۵۸ نفر و در تصادفات برون شهری ۸۵ نفر و در تصادفات جاده روستایی دو نفر بوده که با توجه به کاهش آمار نسبت به سال گذشته، بیشترین فوتی ها را نسبت به حوادث دیگر داشته است.
افزایش ۱۳.۳ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی اصفهان
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در این مدت چهار هزار و ۸۷۰ مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از این تعداد یک هزار و ۵۲۳ نفر زن و سه هزار و ۳۴۷ نفر مرد هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۳.۳ درصد افزایش داشته است.
وی در ادامه در ارتباط با آمار جانباختگان دیگر حوادث افزود: در دو ماهه سال ۹۷، تعداد جانباختگان از طریق گاز گرفتگی دو نفر بوده که نسبت به ۹ نفر سال گذشته، این تعداد کاهش یافته است و تعداد فوتی ها در برق گرفتگی با سه نفر و سوختگی با ۲۷ نفر نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز کاهش یافته است.
سلیمان پور آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی را شش نفر اعلام کرد و گفت: در سال گذشته تعداد فوتی های غرق شدگی به ۹ نفر می رسید که امسال با توجه به آمار با کاهش رو به رو بوده ایم.
وی در پایان افزود: امسال این شش نفر که همگی مرد بودند در استخرهای کشاورزی باغ ها جان خود را از دست داده اند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار