آغاز ثبت نام بیش از 100 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد نجف‌آباد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال جدید تحصیلی پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه با 106 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در سال جدید تحصیلی پذیرای داوطلبان ورود به دانشگاه با 106 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد است. امیررضا نقش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در مرکز کشور با داشتن 10 دانشکده مصوب و برخورداری از زیرساخت‌های آموزشی پژوهشی پیشرفته و استاندارد، همچنین اساتید و اعضای هیأت‌علمی توانمند، به ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی پذیرای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در 106 رشته گرایش در گروه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی است.
وی افزود: این دانشگاه در زمینی به مساحت هزار و 277 هکتار واقع شده و بیش از 300 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رفاهی را در 65 مجموعه ساختمانی دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: برخورداری از حدود 95 کارگاه آموزشى و تکنولوژی و 141 آزمایشگاه فنى و ارائه بیش از 2 هزار گروه ساعت کارگاه آموزشى در هفته براى دانشجویان و فراهم کردن زمینه انجام طرح‌هاى تحقیقاتى در مجموعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌هاى واحد، تنها بخشى از سرویس‌ها و فعالیت‌هایی است که به دانشجویان ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: وجود دستگاه‌هاى پیشرفته CNC، جوشکارى، TIG، MIG، MAG و تکنولوژى جوش زیرپودرى، دستگاه‌هاى آنالیز پیشرفته مواد XRD ICP، SEM، BET، STA و کوانتومتر دستگاه کشش فشار انیورسال، کوره‌هاى الکتریکى و القائى ذوب و عملیات حرارتى فلزات، بخشى از امکانات کارگاهى و آزمایشگاهى در اختیار دانشجویان است که با وجود چنین ابزار و فناورى‌هایى، دانشجویان و استادان واحد قادرند مطابق با استانداردهاى کشورهاى پیشرفته به انجام تحقیق و پژوهش مبادرت بورزند.
نقش با بیان وجود کتابخانه یادگار امام خمینی(ره) در این واحد دانشجویی اذعان داشت: این کتابخانه یکى از بزرگ‌ترین کتابخانه‌هاى غرب آسیا به حساب مى‌آید که رویکرد اصلی اداره امور کتابخانه‌های دانشگاه، توسعه و گسترش سیستم نرم‌افزاری و مکانیزه کردن امور کتابخانه‌هاست.
وی تصریح کرد: در این راستا همه منابع کتابخانه‌ای دانشگاه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه در دسترس دانشجویان و اعضاى هیأت‌علمی قرار می‌گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد یادآور شد: در بخش اداره کتابخانه‌ها دانشگاه مجموعاً بیش از 320 هزار جلد کتاب، پایان نامه کارشناسى ارشد و دکترى حرفه‌اى و 700 عنوان مجله و ژورنال‌هاى داخلى و خارجى وجود دارد که آن را به یکى از غنى‌ترین دانشگاه‌ها از نظر منابع چاپى و مکتوب در نوع خود تبدیل می‌سازد.
وی در پایان درباره امکانات ورزشى دانشگاه آزاد اسلامى نجف‌آباد عنوان داشت: واحد نجف آباد با در اختیار داشتن دو مجموعه ورزشی به نام‌های پوریای ولی و تختی شامل سالن‌های ورزشی، بدنسازى، کاراته، ژیمناستیک، کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز، زورخانه، شطرنج، هندبال، بدمینتون، آمادگی جسمانی، جودو، تکواندو، استخر سرپوشیده، زمین چمن و زمین‌های ورزشی روباز مانند فوتبال، دو و میدانی، بسکتبال، والیبال و فوتسال یکى از بهترین مجموعه‌هاى ورزشى را در اختیار دانشجویان قرار داده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار