استاندار اصفهان: نیازی به بودجه نیست، فقط مردم را دریابیم

استاندار اصفهان با بیان این که با کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود کمبود بودجه در بخش‌های مختلف اداری جبران می‌شود، گفت: نیازی به بودجه آن‌چنانی نیست، کافی است فقط مردم را دریابیم.

استاندار اصفهان با بیان این که با کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود کمبود بودجه در بخش‌های مختلف اداری جبران می‌شود، گفت: نیازی به بودجه آن‌چنانی نیست، کافی است فقط مردم را دریابیم.
به گزارش فارس، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان در نطنز اظهار کرد: مقایسه استان اصفهان با دیگر استان‌ها در یک نگاه کلی خوب است اما متمرکز ماندن به صلاح نیست چراکه باعث عدم اعتماد مردم خواهد شد.
وی افزود: مشکلات ایجادشده به دلیل وجود تبعیض در برخی از نقاط را می‌توان حل کرد و برای رسیدگی به آن قدم برداشت چراکه به عنوان نماینده ارشد دولت در استان اصفهان مکلف به انجام این امور هستیم تا از تضییع حقوق مردم این استان جلوگیری شود.
استاندار اصفهان گفت: اگر خود را به عنوان نماینده دولت و یا مجلس می‌دانیم و با کسری بودجه مواجه هستیم، باید با کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود به فکر رفع مشکلات باشیم تا این کمبود بودجه در بخش‌های مختلف اداری جبران شود.
وی خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاری در مراکز درمانی می‌توان با کمک خیرین در جهت ارائه بهتر خدمات درمانی پیش رفت چراکه با این وجود هم توانسته‌ایم بخش خصوصی را دخیل کنیم و هم این که نارضایتی‌های موجود به خصوص در شهرستان‌ها را به حداقل برسانیم.
مهرعلیزاده اذعان داشت: اگرچه بودجه امسال عمرانی استان اصفهان نزدیک به 51 درصد کاهش پیدا کرده بود اما باید با مردم هم‌دردی کرد و اجازه نداد که مغرضان سیاسی‌کار با همراهی ضد انقلاب اعتماد مردم به نظام اسلامی را کاهش دهند.
وی با بیان این که سه‌شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، پرتال سرمایه‌گذاری استان اصفهان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: اگر با واقعیت‌های جامعه درست برخورد شود و به باور عمیقی برای حل مشکلات جامعه وجود داشته باشد، نیازی به بودجه آن‌چنانی نیست، کافی است فقط مردم را دریابیم.
استاندار اصفهان با بیان این که جلوگیری از پیش‌قدم شدن مردم در سرمایه‌گذاری زیبنده مسؤولان نیست، خطاب به مدیران اجرایی استان اصفهان متذکر شد: اگر معاونی با شما همراه نیست، لحظه‌ای تأمل نکرده و بدنه اجرایی و ساختاری را اصلاح کنید.
وی در پایان اضافه کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، بخش خصوصی باید در فضایی رقابتی بتواند سرمایه‌گذاران را دخیل کرده تا بتوانند منابع مورد نیاز در زمینه رشد اقتصادی و رفاهی مردم را روز به روز فراهم کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار