خودزنی هواداران یک نامزد خاص با پاره کردن بنرهای تبلیغاتی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حامیان برخی کاندیداها جهت مظلوم‌نمایی، خودزنی‌ کرده و بنرهای نامزد مورد نظر خود را پاره می‌کنند تا این اقدام غیراخلاقی را به گردن نامزد انتخاباتی طرف مقابل بیندازند، البته مردم جامعه هوشیار هستند و به هیچ عنوان دست‌آویز بازی‌های انتخاباتی برخی از نامزدها نخواهند شد.

خودزنی هواداران یک نامزد خاص با پاره کردن بنرهای تبلیغاتی

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص بی‌اخلاقی‌های انتخاباتی اظهار کرد: همه کاندیداها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و اینکه بگوییم طرفداران کاندیداها این بی‌اخلاقی‌ها را نظیر از بین بردن تبلیغات دیگر کاندیداها انجام می‌دهند، صحیح نیست بلکه به نوعی توجیه است.

وی افزود: رؤسای ستادهای انتخاباتی باید به حامیان نامزد انتخاباتی مورد نظر خود تذکر دهند که در این شرایط حتماً اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند؛ که البته سرمنشأ این بی‌اخلاقی‌ها به خود نامزدهای انتخاباتی بازمی‌گردد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وقتی یک نامزد انتخاباتی در مناظره‌های ریاست جمهوری جز اهانت و بداخلاقی حرفی برای گفتن ندارد و به جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود در 4 سال گذشته باشد، فقط می‌خواهد نامزدهای دیگر را مورد هجمه قرار دهد، نتیجتاً این بی‌اخلاقی‌ها روی هواداران آن نامزد نیز تأثیرگذار خواهد بود.

وی تأکید کرد: از نامزدهایی که ادعای قانون‌مداری کرده و اعلام می‌کنند که مرّ قانون باید در انتخابات اجرا شود انتظار بیشتری می‌رود تا قوانین انتخاباتی را بیشتر رعایت کنند.

محمدی ادامه داد: اقداماتی که متأسفانه در برخی از عرصه‌های انتخاباتی به خصوص از برخی جناح‌ها شاهد آن‌ هستیم، همین هوچی‌گری‌های انتخاباتی است به طوری که این افراد چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی بی‌اخلاقی‌هایی را رواج می‌دهند.

وی ادامه داد: حامیان برخی کاندیداها جهت مظلوم‌نمایی، خودزنی‌ کرده و بنرهای نامزد مورد نظر خود را پاره می‌کنند تا این اقدام غیراخلاقی را به گردن نامزد انتخاباتی طرف مقابل بیندازند، البته مردم جامعه هوشیار هستند و به هیچ عنوان دست‌آویز بازی‌های انتخاباتی برخی از نامزدها نخواهند شد.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی افزود: تا روز انتخابات دو روز بیشتر باقی نمانده، باید به این نکته توجه داشت که انتخابات ریاست جمهوری هم برگزار شده و زمان نیز می‌گذرد اما تنها چیزی که باقی می‌ماند رویه اخلاقی حامیان و هواداران انتخابات است؛ دوستی، رفاقت و همدلی مردم ایران هرگز نباید از بین برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید خدایی ناکرده فضایی را در انتخابات ایجاد کنیم که مردم از یکدیگر رنجیده‌خاطر شوند و فضای سیاسی بر فضای اخلاق و رفاقت غلبه کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار