حاجی دلیگانی: آرای قالیباف در سبد رأی رئیسی قرار می‌گیرد

نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آرای قالیباف در سبد رأی حجت‌الاسلام رئیسی قرار خواهد گرفت، بنابراین با تجمیع آرای قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی نتیجه انتخابات به نفع کاندیدای جریان انقلابی خواهد بود.

حاجی دلیگانی: آرای قالیباف در سبد رأی رئیسی قرار می‌گیرد

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارکرد: از هیأت‌های اجرایی وزارت کشور انتظار می‌رود تا به صورت بسیار دقیق و با امانت‌داری رسالت خود را به درستی انجام داده و از هیأت‌های نظارت نیز انتظار می‌رود تا همچون انتخابات‌های گذشته بر انجام دقیق وظایف قانونی هیأت‌های اجرایی نظارت کافی و جامعی داشته باشند تا مبادا کوچک‌ترین بی‌توجهی باعث به وجود آمدن احساس بی‌اعتمادی در مردم شود.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور مبنی بر یک‌جا اعلام شدن نتیجه انتخابات افزود: این صحبت وزیر کشور مبنی بر اعلام یک‌جای نتایج انتخابات سخن درستی نیست و باید براساس آنچه که اطلاعات شمارش به دست می‌آید فوراً اعلام شود چراکه در آن زمان تبلیغات به اتمام رسیده و مردم نیازمند اطلاع از آخرین نتایج شمارش آراء هستند.

نماینده مردم میمه، برخوار و شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از آرای مردم مراقبت کرد، گفت: هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت باید بدانند که یکی از وظایف اصلی آن‌ها مراقبت از امانتی است که به عنوان آرای مردم در صندوق‌ها ریخته شده در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به اتحاد به وجود آمده میان نیروهای انقلابی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نیروهای جریان انقلابی نشان دادند که شیفتگان خدمت هستند و نه تشنگان قدرت؛ وقتی که نامزدهای انقلابی به صحنه آمدند و مراحل تبلیغات و مناظره‌ها را گذراندند، به شرایطی رسیدند که باید دایره نامزدهای خود در صحنه را خلاصه‌تر کنند، بنابراین در یک زمان بسیار به موقع عمل کردند تا اتحاد محقق شود، چراکه اگر این حرکت یک روز دیرتر انجام می‌شد ممکن بود آن اثری که در روز دوشنبه به وجود آورد را نداشت.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: یکی از صفات خواص با بصیرت این است که هم درست بفهمند، هم درست رصد کنند، درست تجزیه و تحلیل کنند، درست تصمیم بگیرند و به موقع هم اقدام کنند که این اتفاق توسط نیروهای انقلابی رخ داد؛ قطعاً مردم نتیجه همدلی و اتحاد نیروهای انقلابی را در انتخابات روز جمعه خواهند دید.

وی یادآور شد: آرای متعلق به محمدباقر قالیباف در سبد رأی حجت‌الاسلام رئیسی قرار خواهد گرفت، از اواسط فرصت تبلیغات انتخاباتی هم مشخص بود که کفه مجموعه‌های انقلابی در جایگاه کاندیداتوری سنگین‌ترین از جریان مقابل است؛ بنابراین با تجمیع آرای قالیباف و حجت‌الاسلام رئیسی نتیجه انتخابات به نفع کاندیدای جریان انقلابی خواهد بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار