رونمایی کتاب شعر «پروانگی» چهارمین کتاب کودکان شاعر شاهین شهری

از کتاب پروانگی چهارمین کتاب شعر کودکان شاهین شهری رونمایی شد.

از کتاب پروانگی چهارمین کتاب شعر کودکان شاهین شهری رونمایی شد.
در مراسم رونمایی این کتاب، سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: اصالت هر کشوری به ادبیات آن کشور برمی گردد، کشور ما ایران از کهن ترین و غنی ترین کشورهای جهان از نظر شعر به شمار می رود.
حمید عشقی ادامه داد: شاعران بزرگ چون حافظ، سعدی و مولانا و دیگر شاعران باعث افتخار این سرزمین هستند و کشورهای دیگر جهان بعد از قرن ها از آنان به خوبی یاد می کنند و از اشعار آنها استفاده می برند.
وی افزود: لازم است فرزندانمان و کسانی که استعداد دارند را در این زمینه تشویق کنیم تا بتوانند در این مسیر حرکت کنند و آثار فاخری را از خود بیافرینند.
سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: ۱۰ الی ۱۶ تیرماه هفته فرهنگی شاهین شهر بود که در اینجا از همه همکاران خوبم در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و شورای شهر و اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهر و شهرداری و تعدادی از ادارات که ما را در اجرای این برنامه یاری رساندند تشکر می کنم.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر هم در این مراسم گفت: سپاس از شما دانش آموزان که توانستید در مسیر حفظ میراث ارزشمند کشورمان ادبیات گرانقدرمان قدم گذاشته اید، ادبیات گنجینه ارزشمندی که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل می شود و چه کسی بهتر از شما کودکان عزیز که در این مسیر قدم گذاشتید.
محمد اسماعیلی با تبریک به افرادی که نامشان در چهارمین دفتر شعر کودک و نوجوان امروزه ثبت شده است گفت : امروز اختتامیه نیست بلکه آغاز یک فصل از فعالیت ها در حوزه فرهنگ است ، جایی که کودکان و نوجوانان باشند در واقع آغاز هست همه ما هر کاری که می خواهیم انجام دهیم از کودکان شروع می کنیم و امروز آغاز فصل دیگری از فرهنگ کودک و نوجوان است.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر افزود: قطما می توانیم انجمن ادبی کودکان و نوجوانان را داشته باشیم پس همه ما باید به فعالیت بیشتر بپردازیم که ان شاالله سال آینده اشعار بیشتر و شاعران بیشتر را شاهد باشیم؛ جامعه ما امروزه به وحدت و همدلی بیشتر نیاز دارد ما هر چه درباره ادبیات این میراث ارزشمند کار کنیم انسانیت را احیاء می کنیم و ضرورت جامعه ی امروزی ما نیز همین است.
در این مراسم کودکان شاعر که شعرشان در این کتاب به چاپ رسیده بود به خواندن اشعار خود پرداختند و در پایان مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار