عضویت روشندل شهرضایی در تیم ملی شطرنج

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از عضویت شطرنج‌باز نابینای این شهرستان در تیم ملی شطرنج خبر داد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از عضویت شطرنج‌باز نابینای این شهرستان در تیم ملی شطرنج خبر داد.
علی نقی انصاری در گفت و گو با ایمنا ، با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج قهرمانی پسران زیر ۱۰ و ۱۲ سال باشگاه‌های این شهرستان، اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با شعار «شطرنج ورزش فکری و دشمن آسیب‌های اجتماعی» برگزار شد.
وی ادامه داد: در رده زیر ۱۰ سال ۱۶ نفر در پنج دور به روش سوییسی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت «امیرعلی ملکیان» با کسب پنج امتیاز، بالاترین امتیاز این رده سنی را به خود اختصاص داد و پس از وی «دانیال چاووشی» با چهار امتیاز، «آرمین شمسبگی» به سه امتیاز و «ادیب شیروانی» با سه امتیاز، قرار گرفتند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اضافه کرد: در رده زیر ۱۲ سال نیز در بین ۱۳ شطرنج باز «محمدیاسین دهقان» با پنج امتیاز در ردیف نخست جای گرفت و «رضا داریوش» با چهار امتیاز، «محمد متین طاووسی» با چهار امتیاز و «امیرعلی کاظم پور» با سه امتیاز در گروه برترین‌ها جای گرفتند.
انصاری همچنین از راه‌یابی «مهدی رومیفرد»، روشندل شطرنج باز شهرضایی به تیم ملی نابینایان کشور خبر داد و افزود: این شطرنج‌باز شهرضایی مهرماه امسال به همراه تیم ملی کشورمان، به مسابقات آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی اعزام می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار