عادلی: قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده است

مدافع تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده است و تنها ۳۰ درصد از مبلغ سال گذشته تسویه حساب شده است.

مدافع تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: قراردادم با ذوب‌آهن تمام شده است و تنها ۳۰ درصد از مبلغ سال گذشته تسویه حساب شده است.
فاطمه عادلی در گفت‌وگو با ایسنا پیرامون دعوت به تیم ملی فوتبال بانوان ایران اظهار کرد: دربارهٔ تیم ملی باید بگویم که ابتدا قرار بود که اردوی تیم ملی اواخر خرداد ماه برگزار شود که به دلایلی از جمله امتحانات لغو شد و به ۲۲ تیر موکول شد. از اول امسال اردوهای سه روزه‌ای داریم که هدف مورد نظر کادر را دنبال می‌کنیم.
وی درباره قرارداد خود با تیم فوتبال ذوب آهن گفت: من با ذوب آهن یک سال قرار داد داشتم و متاسفانه باشگاه به تعهدات خودعمل نکرد. ما از باشگاه‌های بزرگ و پرافتخاری مثل ذوب آهن انتظار بیشتری داشتیم.
عادلی ادامه داد: باشگاه بازیکنان بزرگی را با قراردادهای میلیاردی برای تیم فوتبال بزرگسالان در بخش آقایان به خدمت می‌گیرد اما فکری به تسویه حساب قرارداد خود با بازیکنان بانوان نیست. قراردادهایی که همگی مبلغی کمتر از ۸۰ ملیون تومان دارند، که در برابر تیم آقایان عددی غیر قابل مقایسه است.
وی درباره میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان تیم فوتبال بانوان تصریح کرد: تنها ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد را به ما پرداخت کرده‌اند و بقیه رقم قرارداد باتوجه به پایان لیگ همچنان پرداخت نشده است اما باشگاه سپاهان طبق آخرین خبری که داشتم تنها ۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان مانده است.
بازیکن تیم ملی فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا از باشگاه سپاهان پیشنهاد دارد یا خیر؟ گفت: بله پیشنهاد نه تنها از باشگاه سپاهان بلکه از دو باشگاه دیگر هم دارم و درحال بررسی شرایط هستم. باشگاه ذوب‌آهن از بچگی مورد علاقه من بوده است و اولویت من برای تمدید با ذوب آهن است، البته در شرایطی که به تعهدات‌شان عمل کنند.
وی ادامه داد: هر دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن مخصوصاً برای ما اصفهانی‌ها دارای شخصیت و قابل احترام هستند و اولویت من در اصفهان ماندن و باشگاهی که خوش حساب‌تر باشد است چراکه فوتبال تبدیل به شغل ما شده است و روی قراردادی که می‌بندیم حساب می‌کنیم.
عادلی در پایان درباره اینکه آیا برای فصل آینده نیز با ذوب‌آهن مذاکره کرده است یا خیر؟ گفت: خیر. اصلاً درباره قرارداد امسال هیچ صحبتی نکرده‌ایم و فعلاً بحث تسویه قرارداد پارسال است که به ما گفته شده که فرصت به ما بدهید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار