هر عقل سلیمی می‌تواند تحقق وعده‌های روحانی را قضاوت کند

معاون پژوهش خبرگزاری فارس گفت: اگر هر عقل سلیمی لیست وعده‌های روحانی را ببیند و قضاوت کند، روحانی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند، امروز شاهد انکار وعده‌های هیجان‌انگیزی هستیم که در سال 92 از روحانی شنیدیم، روحانی با همان هیجانی که وعده‌ می‌داد، بعدها گفت «کدام عاقلی چنین حرفی می‌زند؟».

هر عقل سلیمی می‌تواند تحقق وعده‌های روحانی را قضاوت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید یاسر جبرائیلی ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان اظهار کرد: حماسه دیروز اصفهان تدوام کاری بود که شما از اصفهان شروع کردید و نتیجه آرای مردم را تغییر دادید.

وی افزود: اگر هر عقل سلیمی لیست وعده‌های روحانی را ببیند و قضاوت کند در اتمام ارزیابی با یک برگه پر از ضربدر مواجه خواهد شد؛ روحانی نتوانست به وعده‌های خود عمل کند، وعده‌های هیجان‌انگیزی که در سال 92 از او شنیدیم، امروز شاهد انکار وعده‌های هیجان‌انگیزی هستیم که در سال 92 از روحانی شنیدیم، روحانی با همان هیجانی که وعده‌ می‌داد، بعدها گفت «کدام عاقلی چنین حرفی می‌زند؟».

تحلیل‌گر مسائل اقتصادی سیاسی گفت: دولت مستقر با همان هیجان امروز هم قول برداشته شدن سایر تحریم‌ها را داده و وعده 3 برابر کردن یارانه کم‌درآمدها را می‌دهد و این در حالی است که وقتی رقبای او این وعده‌ را می‌دهند، به آن‌ها تهمت پوپولیستی می‌زنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار