ساخت آزادراه اهواز – اصفهان به تصویب دولت رسید

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که باید شبکه هایحمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم، گفت: برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان های دیگر تقویت کنیم.

ساخت آزادراه اهواز – اصفهان به تصویب دولت رسید

خیرالله خادمی امروز، 26 اردیبهشت ماه در حاشیه کلنگ زنی جاده کمربندی شرق و جاده شهرک شماره 5 اهواز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: در وضعیتی که مشکلات مالی در کشور وجود دارد اما بیشتر پروژه های خوزستان با روند مناسبی در حال انجام هستند.
وی افزود: توجه وزارت راه و شهرسازی به خوزستان در تصمیمات و مصوبه هایی که برای استان در نظر گرفته می شود، بسیار زیاد است و خوزستان دارای اهمیت بسیاری برای وزارت راه و شهرسازی است.
خادمی با اشاره به این که تکمیل رینگ کمربندی اهواز موردنظر وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: استان به دنبال جذب سرمایه گذار برای تکمیل رینگ کمربندی اهواز است اما اگر سرمایه گذار نباشد این طرح دارای ردیف ملی است و با عنوان طرح رینگ کمربندی اهواز تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: امیدواریم رینگ کمربندی اهواز مانند کلانشهرهای دیگر کشور ایجاد شود تا مردم بتوانند با راحتی ترافیک برون شهری را از ترافیک درون شهری جدا کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی خوزستان جاده های منتهی به خروجی ها و ارتباط با سایر استان ها است و حل این مشکل یکی از نیازهای اساسی مردم خوزستان است. برای رفاه مردم و توسعه بیشتر در خوزستان باید ارتباطات را با استان های دیگر تقویت و شبکه های حمل و نقل اتصال به خوزستان را با ظرفیت بالایی ایجاد کنیم.
خادمی با بیان این که چند روز گذشته ساخت آزادراه اهواز - اصفهان در دولت مصوب شد، اظهار کرد: آزادراهی به طول 2377 کیلومتر مصوب شده تا از لردگان اصفهان به سمت اهواز ایجاد شود و این مسیر می تواند برای استان خوزستان و به خصوص مناطق شمال شرقی استان یک فرصت بسیار خوب باشد ...

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار