آیت‌الله مظاهری: ایجاد اختلاف بین مسئولان از حربه‌های دشمنان است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان و بدخوهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اختلاف بین مسئولان است که مهم‌ترین مانع خدمت به مردم و سبب افزایش مشکلات و معضلات می‌شود.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان و بدخوهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اختلاف بین مسئولان است که مهم‌ترین مانع خدمت به مردم و سبب افزایش مشکلات و معضلات می‌شود.
به گزارش تسنیم، آیت‌الله حسین مظاهری ظهر امروز در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، با اشاره به وجود مشکلات و نارسایی‌های کنونی در کشور، به‌ویژه معضلات اقتصادی و معیشتی مردم، بر ضرورت و لزوم حفظ وحدت، همدلی و همسویی همۀ ارکان جمهوری اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: یکی از حربه‌های همیشگی دشمنان و بدخوهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد اختلاف بین مسئولان است که مهم‌ترین مانع خدمت به مردم و سبب افزایش مشکلات و معضلات می‌شود.
وی با بیان اینکه مشکلات کنونی کشور، سخت‌تر از مشکلات سال‌های آغاز انقلاب نیست، افزود: اگر مسئولان با هوشیاری و توجه کامل درصدد رفع اختلافات و ایجاد همدلی، هماهنگی و برنامه‌ریزی باشند، بدون تردید در تنگناهای فعلی نیز مانند گذشته سربلند و سرافراز خواهیم شد و به فضل الهی لطمه‌ای به جمهوری اسلامی وارد نخواهد شد.
این مرجع تقلید در ادامه بیانات خود با اشاره به معضلات ناشی از کمبود آب در استان اصفهان، برطرف شدن این مشکل بزرگ را نیز در گرو اتحاد، برنامه‌ریزی و جدیت مسئولان ذی‌ربط دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که سراسر کشور با خشکسالی فزاینده‌ای روبه‌رو شده است، موضوع توزیع عادلانه و برنامه‌ریزی شده آب، یکی از اساسی‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی است که می‌تواند بخشی از معضلات کمبود آب را مرتفع سازد.
وی با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قبلی در زمینه آب و تقدیر از اقداماتی که دولت در این باره، برنامه‌ریزی یا به‌انجام رسانده است، اظهار داشت: اگر با تلاش‌ و همت مضاعف دولت، به همه مصوبات قبلی راجع به حوضه آبریز زاینده‌رود عمل شود و طرح‌های اساسی با دقّت همه‌جانبه، اجراء و اتمام شود، سایر کمبودها در زمینۀ آب‌رسانی در استان اصفهان نیز مرتفع خواهد شد.
جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز گزارشی از برنامه‌ها و عملکرد دولت در زمینه رفع معضلات اقتصادی و مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در این‌باره و نیز پیش‌بینی‌ها و اقدامات در دست انجام در زمینۀ حلّ مشکلات آب استان اصفهان ارائه کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار