ثبات کشور در گرو تحول در تیم اقتصادی دولت است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تغییر و تحول در تیم اقتصادی دولت و طرح دو فوریتی مجلس ثبات را در کشور ایجاد می‌کند، گفت: به جای این‌که توپ را در زمین همدیگر بیندازیم، باید مسائل و مشکلات کشور را با تعامل و همکاری حل کنیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تغییر و تحول در تیم اقتصادی دولت و طرح دو فوریتی مجلس ثبات را در کشور ایجاد می‌کند، گفت: به جای این‌که توپ را در زمین همدیگر بیندازیم، باید مسائل و مشکلات کشور را با تعامل و همکاری حل کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سمیه محمودی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: با توجه به جلسات مکرر مسؤولان قوای سه‌گانه امیدوار هستیم که نرخ ارز و اقتصاد کشور سر و سامان بگیرد.
وی با بیان این‌که تغییر و تحول در تیم اقتصادی دولت و طرح دو فوریتی مجلس ثبات را در کشور ایجاد می‌کند، افزود: برخی‌ها کم‌کاری دولت را متوجه نمایندگان مجلس می‌دانند که وزرا را انتخاب کردند در حالی که وزرا را رئیس‌جمهور به مجلس معرفی می‌کند و اگر وزیر برنامه‌هایی که به مجلس ارایه می‌کند، بر اساس آن کار کند و به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان توجه کند، نتیجه کار مشهود خواهد بود.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که به جای این‌که توپ را در زمین همدیگر بیندازیم، مسائل و مشکلات کشور را با تعامل و همکاری حل کنیم، گفت: اگر برای مشکلات برنامه‌ریزی شود نباید مانند بحران آب خوزستان شبانه‌روزی کار کنند، مشکلات را نمایندگان می‌گویند و وزرا و تیم‌شان باید بر اساس آن کار کنند تا یک شبه با مشکلی روبه‌رو نشوند.
وی با اشاره به پروژه جاده شهرضا-مبارکه خاطرنشان کرد: تا پایان تیر ماه قرار بود که زیرسازی آسفالت این جاده انجام شود و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گیرد اما بارندگی‌های فصل بهار این پروژه را با تعویق روبه‌رو کرد.
محمودی با بیان این‌که پیشرفت فیزیکی پروژه قابل قبول است و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: پروژه 6 خطه کردن جاده اصفهان به شهرضا 10 کیلومتر آن در حال آسفالت است و به زودی 10 کیلومتر دیگر به مناقصه گذاشته می‌شود و از شرکت‌های توانمند شهرضا انتظار داریم در اجرای پروژه‌ها مشارکت کنند.
وی با اشاره به موضوع واگذاری زمین در شهرک صنعتی رازی شهرضا گفت: بعضی از افراد زمین را به نام تولید و اشتغال می‌گیرند اما به دلیل ضعف نظارت، پیشرفت فیزیکی قابل توجه‌ای ندارد و با وجود محدودیت زمانی سالیان متوالی ضمن عدم اجرای پروژه روند واگذاری را با مشکلات متعدد روبه‌رو می‌سازند.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با گلایه از برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: بوروکراسی‌های اداری سبب شده که روند برگشت زمین‌ها در شهرک صنعتی رازی شهرضا طولانی شود، زمین‌ها باید دوباره در سیکل واگذاری وارد شده و شرکت شهرک‌ها به جد پیگیر باشد.
انتقال پساب فاضلاب به شهرک صنعتی رازی شهرضا
وی با اشاره به این‌که انتقال پساب فاضلاب به شهرک صنعتی رازی شهرضا در حال انجام است، اذعان داشت: فیبرنوری و مخابرات و اصلاح زیرگذر شهرک صنعتی شروع شده و همه این خدمات با هدف تسهیل برای تولیدکننده و سرمایه‌گذاری و در نهایت با هدف ایجاد اشتغال انجام می‌شود.
محمودی با اشاره به عملکرد نامناسب بعضی از مدیران ادارات شهرستان شهرضا، تصریح کرد: وقتی روند انتخاب برخی از مدیران از شایسته‌سالاری به جناح‌گرایی تغییر مسیر می‌دهد، سبب بروز مشکلات برای مردم می‌شود.
وی با تأکید بر این‌که انتخاب بیشتر مدیران در شهرستان شهرضا تا کنون براساس شایسته‌سالاری و با مشورت با گروه‌های مختلف بوده، بیان داشت: مردم این حوزه انتخابیه شایسته بهترین مدیران و بهترین خدمات هستند و انتظار از مدیران هم در همین راستا است.
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نسبت به مدیران شهرضا بی‌تفاوت نیستیم و با تعامل ایجاد شده کارها با سرعت و کیفیت بهتری در حال پیگیری است، یادآور شد: مدیر باید بر اساس شرایط شهرستان شهرضا مدیریت کند این‌که دستورالعمل‌های کشور و استان را دیکته کند، فایده‌ای ندارد.
وی با تبریک رئیس ارشاد شهرضا در سمت معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأکید کرد: باید فرد توانمندی به این سمت منصوب شود تا مردم هم رضایت داشته باشند، شهرضا در مجموعه فرهنگ و هنر متفاوت از جاهای دیگر و دارای پتانسیل‌های بسیار خوبی است و باید مدیر آن درخور اداره ارشاد و هنرمندان و هنردوستان شهرضا باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار