میز خدمت در فرمانداری کاشان ایجاد شد

فرماندار کاشان گفت: میز خدمت به منظور تحقق دستور رئیس جمهوری و با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع در فرمانداری کاشان ایجاد شد.

فرماندار کاشان گفت: میز خدمت به منظور تحقق دستور رئیس جمهوری و با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع در فرمانداری کاشان ایجاد شد.

گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، حمیدرضا مومنیان روز سه شنه تاکید کرد: ارتقای رضایتمندی مردم از عملکرد اداره ها، ارگانها، سازمانها و نهادها از دیگر هدفهای میز خدمت در شهرستان کاشان است.
وی افزود: پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌های اداری، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی و مفسده آمیز با کارکنان دولت و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد از دیگر علتهای استقرار این میز در دستگاه های اجرایی است.
فرماندار کاشان با اشاره به حضور مدیران اجرایی و اداره های خدماتی در محل فرمانداری و میز خدمت، تصریح کرد: به تناسب دریافت مشکلات و تقاضاهای مردمی، مدیران مرتبط اداره ها و نهادهای عمومی در روزهای چهارشنبه با حضور در محل فرمانداری و میزخدمت، از نزدیک پاسخگوی مراجعان خواهند بود.
وی با بیان اینکه نخستین حضور مدیران اجرایی کاشان در محل میز خدمت فردا (چهارشنبه) انجام خواهد شد، یادآوری کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این میز در ورودی فرمانداری نسبت به طرح درخواست های خود اقدام کرده و از راهنمایی های حضوری مدیران برای برطرف کردن مشکلات خود بهره‌مند شوند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار