نباید آب تخصیصی به صنایع را به قیمت آب خانگی فروخت

امام جمعه اصفهان گفت: نباید آب تخصیصی به صنایع را به قیمت آب خانگی فروخت، بلکه ارزش آب صنایع 10 برابر است که این بخش باید پرداخت کنند.

امام جمعه اصفهان گفت: نباید آب تخصیصی به صنایع را به قیمت آب خانگی فروخت، بلکه ارزش آب صنایع 10 برابر است که این بخش باید پرداخت کنند.
به گزارش ایسنا، سیدیوسف طباطبایی‌نژاد بعد از ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، با تقدیر از عملکرد و تلاش های استاندار اصفهان، اظهر کرد: یکی از کارهای زمین مانده، سدی بود که باید پشت تونل سوم کوهرنگ زده می‌شد که طی سالیان طولانی این طرح متوقف بود، اما با پیگیری‌های استاندار اصفهان دوباره این پروژه با وقفه‌ای طولانی آغاز شده و البته اجرای آن نیازمند بودجه است.
وی در خصوص تخصیص آب به صنایع، گفت: نباید آب تخصیصی به صنایع را به قیمت آب خانگی فروخت، بلکه ارزش آب صنایع 10 برابر است که این بخش باید پرداخت کنند.
امام جمعه اصفهان با انتقاد از میزان دریافت مالیات در استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان به اندازه 14 استان کوچک، مالیات به کشور پرداخت می کند در حالیکه میزان اندکی از آن به اصفهان برمی‌گردد.
وی هم‌چنین با بیان اینکه یکی از اقدامات اشتباه برداشت‌های بی رویه از زاینده‌رود است، افزود: پرت آب زاینده‌رود بسیار بالاست، بنابراین رودخانه نیازمند ساماندهی است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه اصفهان، نصف جهان است، گفت: باید توجه داشت زمانی که بازارهای تهران بسته شد، اگر در اصفهان بود به این سادگی نمی‌توانستیم این جریان را مهار کنیم، اما اگر کارد به استخوان بازاریان برسد این کار را می‌کنند، البته آنها این اقدام را در اصفهان هرگز نخواهند کرد.
وی در خصوص طولانی بودن روند ترخیص از گمرکات، اظهار کرد: قرار بود، پروسه ترخیص از گمرکات در مدت هفت روز انجام شود اما متاسفانه خود گمرکات اشتباهات عجیبی می‌کنند و حتی برگ سبز دیگر ‌ا را قبول ندارند که باید این مساله برطرف شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار