چراغ‌های راهنمایی باید به UPS یا فتوولتائیک مجهز می‌شدند

رئیس پلیس راهور اصفهان با اشاره به قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان گفت: طبق معمول کمکاری‌ها را باید پلیس جبران کند.

رئیس پلیس راهور اصفهان با اشاره به قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان گفت: طبق معمول کمکاری‌ها را باید پلیس جبران کند.
رضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تبعات قطعی برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: پلیس همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا قطعی برق را در تقاطع‌های شهر کنترل کند اما این مساله باید از ریشه حل شود.
وی ادامه داد: مثل همیشه کم‌کاری‌های دیگران را پلیس باید جبران کند. چند سال است که به صورت مکرر اعلام می‌کنیم چراغ‌های راهنمایی و رانندگی باید به سلول‌های فتوولتایئک مجهز شده یا با استفاده از UPS برای مواقع قطعی برق، انرژی ذخیره کند.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نباید فقط به برق شهری متکی باشد که با قطع برق مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان ایجاد شود.
رضایی گفت: طی نامه‌ای به مدیریت بحران استانداری اعلام کرده‌ایم که قطع برق چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برای شهر مشکلاتی ایجاد کرده و پلیس توان کافی برای مدیریت قطعی‌های گسترده را ندارد. از طرفی این انتظار غلط است که هرکجا کمکاری اتفاق می‌افتد پلیس آن را جبران کند.
وی افزود: همه تلاش پلیس در این است که مشکلات به وجود آمده در اثر قطعی برق را جبران کند اما مشکل باید به شکلی ریشه‌ای بر طرف شود. حدود 200 تقاطع در شهر اصفهان وجود دارد که باید فکر اساسی برای چراغ‌های راهنمای آنها انجام شود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان یادآور شد: این مساله در مباحث پدافند غیر عامل نیز عنوان شده است که باید وابستگی فانوس‌های شهری از برق شهر در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار