برگزاری نمایشگاه طلا در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی در اصفهان برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی در اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش ایمنا ، این نمایشگاه طی روزهای ۲۴ تا ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و به مدت شش روز برپا خواهد شد تا فعالان حوزه ساخت و فروش طلا، فلزات گرانبها و سنگ‌های قیمتی به ارائه توانمندی‌های خود بپردازند.
در این نمایشگاه مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، فارس، سمنان، هرمزگان و اردبیل به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین‌سازی و ابزارآلات، مصنوعات طلا، جواهر و نقره، سنگ‌های تزئینی و تجهیزات و صنایع وابسته می‌پردازند. همچنین مراکز علمی و آموزشی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا و سنگ‌های قیمتی اصفهان، حضور مستقیم ۱۰ شرکت ایتالیایی است که در فضایی بالغ بر ۱۲۰ مترمربع به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت. از جمله مهمترین برندهای ایتالیایی که در نمایشگاه طلای اصفهان حضور دارند می‌توان به AFEMO، CIMO SRL،FASTI INDUSTRIALE SPA، MAGIMEX ITALIA و OROSTUDIO ITALY SRL اشاره کرد.
آشنایی تولیدکنندگان و صادرکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات با محصولات، ماشین‌آلات، تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین در صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی، معرفی محصولات تولیدی و فناوری‌های داخلی، دسترسی به سلایق مصرف کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات، آشنایی با چرخه صنعت طلا، جواهر و سنگ‌های قیمتی تنها بخشی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.
این نمایشگاه در حالی برگزار می‌شود که ایران یکی از خاستگاه‌های اصلی صنعت طلا و جواهر جهان به شمار می‌رود و در این میان، اصفهان، عنوان پایتخت طلای ایران را یدک می‌کشد. توجه به مقوله نام تجاری، طراحی و سبک ایرانی، بازارسنجی و بازارسازی، از جمله موضوعاتی است در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار