درج اخبار کاندیداها در روزنامه‌های روز پنجشنبه ممنوع است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از این رو روزنامه‌ها نباید در روز پنجشنبه هیچ گونه مطلبی در خصوص کاندیداهای انتخابات ۲۹ اردیبهشت درج نکنند.

درج اخبار کاندیداها در روزنامه‌های روز پنجشنبه ممنوع است

احمدرضا ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمتر ۴۸ به زمان برگزاری سه انتخابات اعضا شورای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری باقی‌مانده است، اظهار داشت: همچنین کمتر از ۲۴ ساعت دیگر به پایان زمان تبلیغات کاندیداهای این انتخابات باقی مانده است و هر گونه تبلیغات از ساعت ۸ صبح فردا به بعد ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه به همه رسانه‌های مختلف نیز در خصوص عدم درج هر گونه اخبار له و یا علیه کاندیداها در روز گذشته دستورالعملی از وزارت کشور ابلاغ شده است، ابراز داشت: از این رو روزنامه‌ها نباید در روز پنجشنبه هیچ گونه مطلبی در خصوص کاندیداهای انتخابات ۲۹ اردیبهشت درج نکنند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان افزود: هر گونه فعالیت تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی نیز رصد خواهد شد.

۱۲ اکیپ بازرسی تخلفات تبلیغاتی را رصد می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه قبل از آغاز تبلیغات انتخاباتی دستورالعمل تبلیغات به همه کاندیداها ابلاغ شده بود، ابراز داشت: این در حالی بود که با تخلفات تبلیغاتی مختلفی در سطح استان اصفهان در این ایام صورت گرفت.

ضیایی با بیان اینکه ۱۲ اکیپ برای بررسی تخلفات سطح شهر اصفهان راه اندازی شد، اضافه کرد: این در حالی است که به دلیل حجم بالای تبلیغات امکان مقابله با همه تخلفات و بنرهای نصب شده نبود.

وی تصریح کرد: همه تخلفات تبلیغاتی صورت گرفته مستندسازی شده و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان راه‌اندازی هر گونه کارناوال انتخاباتی از سوی هر حزب و گروهی را نیز تخلف اعلام کر د و افزود: با این پدیده نیز برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار