طباطبایی: عفاف و حجاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: امنیت، شرف و استقلال کشور مدیون دلاوری شهدا و عفاف و حجاب از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: امنیت، شرف و استقلال کشور مدیون دلاوری شهدا و عفاف و حجاب از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایسنا، حمید رضا طباطبایی امروز(چهارشنبه) در نشست خبری که در خصوص مراسم تشیع پیکر شهدای گمنام دوران مقدس و گرامیداشت روز عفاف و حجاب برگزار شد، اظهار کرد: سعی شد مراسم دو جنبه عفاف و حجاب و تشیع شهدا را با هم داشته باشد. امیدواریم مردم و مسئولان در تشیع پیکر 10 شهید دفاع مقدس، که فردا ساعت 18 در میدان امام(ره) برگزار می‌شود حضور حداکثری داشته باشند.
وی افزود: حضور در مراسم مربوط به دسته و حزب خاصی نیست، بلکه حرکت در جهت آرمان‌های انقلاب و نظام و امام راحل است.
طباطبایی تصریح کرد: عفاف و حجاب تنها مختص خانم‌ها نیست بلکه مردان و تمام اقشار جامعه نیز ملزم به رعایت آن هستند. البته مردم کشور، مردمی مقیدند و در مسئله حجاب و عفاف نیاز به دخالت حاکمیت نیست و حجاب و عفاف اعتقاد قلبی مردم است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان افزود: هر بحث فرهنگی و مرتبط با مسائل شخصی، نیاز به تشویق و فرهنگ‌سازی دارد. سیاست کلی در ارتباط با حجاب، در جهت قوانین جمهوری اسلامی و تشویق به رعایت آن و مخالف با برخوردهای تند و سلب کننده آزادی است.
طباطبایی ادامه داد: انتظار از مردم به رعایت عفاف و حجاب و برخوردهای ارشادی، تشویق‌ها و مراسم‌ها برای ترویج حجاب و عفاف مد نظر است.
وی افزود: یکی از مباحثی که شهدا به آن پرداختند و خونشان را تقدیم کردند، باقی ماندن آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاورد آن عفت و حجاب در جامعه اسلامی است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: البته تنها مسئله رعایت ظواهر نیست، بلکه تأمین معیشت و حوائج مردم، افزایش اوقات فراغت و آموزش صحیح نیز موجب ترویج عفاف و حجاب در جامعه می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار