عرضه واکسن های خارجی به تولیدات داخلی ضربه وارد می کند

رییس موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی با اشاره به اهمیت تولید واکسن در داخل کشور، گفت: بسیاری از کشورها واکسن های مشابه تولید داخل را برای ضربه زدن به تولید داخلی وارد می کنند تا به آن ها وابسته باشیم

رییس موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی با اشاره به اهمیت تولید واکسن در داخل کشور، گفت: بسیاری از کشورها واکسن های مشابه تولید داخل را برای ضربه زدن به تولید داخلی وارد می کنند تا به آن ها وابسته باشیم
به گزارش ایرنا، علی اسحاقی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده پیشین و جدید پایگاه شهید چمران موسسه رازی، ضمن قدردانی از تلاش های فرمانده پیشین و آرزوی توفیق برای مسئول جدید، افزود: شرکت های تولید کننده واکسن در خارج از کشور واکسن های مشابه تولید داخل را به شیوه های مختلف و با قیمتی پایین در بازار ایران عرضه می کنند.
رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به وجود چالش های متعدد پیش روی این موسسه، اظهار داشت: وجود نیروهای دلسوز و پرتلاش از امتیازاتی که هر مجموعه ای می تواند داشته باشد و وجود چنین نیروهایی در موسسه رازی که تعدادشان هم کم نیست، بسیار ارزشمند است.
وی افزود: موسسه رازی تا کنون با کمک همین افراد دلسوز توانسته موفقیت های بزرگی به دست آورد اما برای پیشرفت روزافزون به کار و تلاش بیشتری نیاز است و از همه مهم تر اینکه باید فکر کنیم و بیندیشیم برای رشد و توسعه چه کاری لازم است انجام دهیم.
رئیس موسسه رازی نقش بسیجیان موسسه را در ایجاد همدلی و رفع مشکلات تاثیرگذار خواند و گفت: هر یک از افرادی که در بخش های مختلف تحقیقی، تولیدی و خدماتی موسسه رازی مشغول به کار هستند، نقش موثری در رفع نقص ها و کمبودها به عهده دارند اما انتظار از بسیجیان به مراتب بیش از دیگران است.
اسحاقی به سابقه درخشان و قدمت بالای موسسه رازی اشاره کرد و با بیان اینکه باید دست در دست یکدیگر برای اعتلای جایگاه این مجموعه گام برداریم، تاکید کرد: موسسه رازی همواره با چالش هایی در بیرون از مجموعه مواجه بوده که تا کنون با حمایت و همراهی یکدیگر از آن ها عبور کرده ایم و ادامه همین روند سرلوحه عملکرد ما خواهد بود.
رییس موسسه رازی افزود: پیشرفت علم در صورتی که با ایمان و بصیرت همراه باشد بسیار سریع تر خواهد بود و ما را با سرعت بیشتری به مقصود می رساند.
موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی که به منظور ریشه کنی طاعون گاوی در کرج تاسیس شد، بیش از 90 سال قدمت دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار