مقرری بگیران اردستان در حال کاهش است

رئیس تامین اجتماعی اردستان گفت: بیمه بیکاری در شهرستان اردستان از سال 1394 تاکنون کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، احمدعلی امیری پور امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد 26 کارگاه در سطح شهرستان اردستان برای بخشودگی جرائم فرم پرکرده‌اند که از این تعداد14 کارگاه اقدام به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال بدهی کردند.
وی با بیان اینکه به منظور خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، میز خدمت در این اداره راه اندازی شده است، افزود: میز خدمت در فضایی مناسب در اتاق مسئول شعبه برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یاد شده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است.
رئیس تامین اجتماعی اردستان تاکید کرد: میز خدمت، یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم و رعایت حقوق شهروندی در این شعبه محسوب می شود.
امیری پور افزود: بیمه بیکاری در شهرستان اردستان از سال 1394 تاکنون کاهش داشته است که اين امر نشان می‌دهد آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری در منطقه کاهش یافته. تعداد افرادی که در سال 1394 از خدمات بیمه بیکاری استفاده کردند 169 نفر در سال 1395، 145 نفر و در سال گذشته 140 نفر بوده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی تلاش در راستای افزایش افراد تحت پوشش است، افزود: در حال حاضر بیش از 64 درصد مردم شهرستان اردستان زیر نظر بیمه تامین اجتماعی خدمات دریافت می کنند.
رئیس تامین اجتماعی اردستان با بیان اینکه برای اولین بار در سال 1396 بودجه ابلاغیه اردستان تحقق پیدا نکرده است، افزود: عدم پرداخت مطالبات برخی از واحدها و کارگاه‌ها و حق بیمه معوقه از مهمترین مشکلات این شعبه است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار