تجربه قطعی 12 ساعته آب در بعضی مناطق اصفهان

​​​​فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به مشکل آب در شهر اصفهان که بعضی مناطق شهر قطعی آب 12 ساعت را نیز تجربه کرده‌اند، گفت: کمبود آب شرب و کشاورزی و مشکل اشتغال از مشکلات اساسی شهرستان اصفهان است.

فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به مشکل آب در شهر اصفهان که بعضی مناطق شهر قطعی آب 12 ساعت را نیز تجربه کرده‌اند، گفت: کمبود آب شرب و کشاورزی و مشکل اشتغال از مشکلات اساسی شهرستان اصفهان است.
به گزارش فارس ، احمد رضوانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش کوهپایه با اشاره به قدمت بخش کوهپایه اظهار کرد: خدمات بسیاری در طی ادوار گذشته و تصدی‌های مختلف انجام شده است و جا دارد از پیگیری‌های حسین ثالثی و اعضای شورای اسلامی شهر بخش کوهپایه قدردانی کنیم.
وی افزود: اداره کردن کلان‌شهر اصفهان با 2 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت و مشکلات و مسائل خاص اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از یک سو و اداره کردن 14 شهر و 6 بخش با تمام مسائلی که وجود دارد به ویژه چند مشکل اساسی که استان با آن مواجه بوده کار سختی است.
*تجربه قطعی 12 ساعته آب در بعضی مناطق
فرماندار اصفهان با اشاره به مشکل آب در شهر اصفهان که بعضی مناطق شهر قطعی آب 12 ساعت را نیز تجربه کرده‌اند، تصریح کرد: کمبود آب شرب و کشاورزی و مشکل اشتغال از مشکلات اساسی شهرستان اصفهان است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش کوهپایه، خاطرنشان کرد: در بخش کوهپایه تلاش شد طرح‌ها و برنامه‌های کلان اجرایی شود که در طی سال‌های آینده ثمربخش باشند.

رضوانی در ادامه گفت: جدای از پیگیری‌های مسائل روزمره‌ای همچون مدرسه و مرکز درمانی که توسط مسؤولان شهر و بخش پیگیری شده است، در عین حال تلاش می‌شود که به پاره‌ای از موضوعات مهم و اساسی رسیدگی شود تا در آینده بتوانیم به جوانان بااستعداد منطقه که حتی هم‌اکنون در مرکز استان و کشور مسؤولیت‌های مهمی دارند، خدمت‌رسانی کنیم.
*انتخاب بخشدار باید جدای از مسائل سیاسی و جناحی باشد
وی با اشاره به فشارها برای انتخاب بخشدار، ابراز کرد: در طی این مدت برای انتخاب بخشدار تحت سخت‌ترین فشار بودیم، اما سیاست کلی بر این است که انتخاب بخشدار باید جدای از مسائل سیاسی و جناحی باشد هر چند فرد مورد نظر باید دولت و سیاست‌های آن را قبول داشته باشد.
فرماندار اصفهان در ادامه گفت: حسین ثالثی بخشدار پیشین زمانی که برای این پست انتخاب شد در پست معاونت فرمانداری نایین حضور داشته و دارای سلامت نفس و صداقت است؛ علی‌رغم این‌که قرار نبود وی بازنشست شود اما با اجرایی شدن دستورالعمل جدید تعداد 120 نفر در استانداری اصفهان بازنشست شدند.
وی با تشکر از الهیاری‌زاده سرپرست بخشداری کوهپایه، مطرح کرد: قاضی‌عسگر از نیروهای رسمی وزارت کشور است و سابقه 18 ساله خدمت در فرمانداری و شهرداری انارک، تودشک و جشوقان را دارد.
*نیاز به حرکت پرشتاب اما هدفمند در ابعاد مختلف
رضوانی با اشاره به برنامه‌ها و طرح‌های پیش‌رو، تصریح کرد: نیاز به یک حرکت جدی و پرشتاب ولی هدفمند در ابعاد مختلف در بحث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داریم و از قاضی‌عسگر تقاضا دارم در این مباحث اولویت‌بندی انجام دهد.
وی در ادامه اذعان کرد: در شرایط بسیار سختی قرار داریم چرا که دشمنان ما به ویژه آمریکا شمشیر را از رو بسته‌اند و تحریم‌ها دوباره آغاز شده است، البته که با عنایت خداوند متعال و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های دولت و حمایت مردم این نقشه‌های دشمن منجر به شکست خواهد شد.
*مردم از بعضی مسؤولان قصور و کوتاهی دیدند
فرماندار اصفهان تصریح کرد: اگر چه مردم از بعضی از مسؤولان قصور و کوتاهی دیدند و اعتراض دارند ولی این مردم نظام و آرمان‌های امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای را فراموش نکرده‌اند و این مهم به شرطی محقق می‌شود که با مردم صادق باشیم، از آن‌ها استفاده ابزاری نکنیم و در هر شرایطی به آن‌ها احترام بگذاریم، مردمی که در انتخابات و مراسمات مختلف حضور دارند و این باعث بیمه شدن نظام و انقلاب می‌شود.
وی در پایان با تبریک به قاضی‌عسگر بخشدار جدید بخش کوهپایه، بیان کرد: از بخشدار جدید کوهپایه می‌خواهم جهت تغییر چهره این منطقه تلاش کند چراکه کوهپایه جزو نخستین بخش‌هایی بوده که بخشداری گرفته است و این موضوع قدمت چندین ساله دارد؛ چهره منطقه باید تغییراتی را به خود ببیند تا در پی آن مسائل بعدی فراهم شود، پیگیر هستیم تا شاهد ارتقای بخش‌های مختلف در سایه تلاش و همت مسؤولان بخش‌ها باشیم.
به گزارش فارس، در این مراسم زحمات حسین ثالثی بخشدار پیشین بخش کوهپایه تکریم و سید محمد قاضی‌عسگر به عنوان بخشدار جدید بخش کوهپایه معرفی شد، از زحمات الهیاری‌زاده نیز که از نخستین روز فروردین تاکنون به عنوان سرپرست بخشداری کوهپایه فعالیت کرد، تجلیل شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار