گرفتار شدن 11 نفر چاه کن به علت قطعی برق درکاشان

مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: به فاصله شش ساعت قطعی برق در این شهر، 11 کارگر که مشغول حفر چاه در نقاط مختلف شهر بودند، در عمق زمین گرفتار شدند.

مدير روابط عمومی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: به فاصله شش ساعت قطعی برق در این شهر، 11 کارگر که مشغول حفر چاه در نقاط مختلف شهر بودند، در عمق زمین گرفتار شدند. به گزارش ایسنا، روح الله فدایی اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشاني از ساعت 9 تا 15 روز چهارشنبه بیستم تیر ماه مبنی بر وقوع حوادث چاه هفت مورد عملیات امداد و نجات توسط ماموران این سازمان برای خروج افرادگرفتار شده در چاه قبل از وقوع هرگونه مصدومیتی برای آنها، انجام شد.
وی افزود: این حوادث بعد از قطعی برق در خیابان های باباافضل، امیرکبیر،کارگر، میدان های عامریه، خیران و پلیس و محله یزدآباد کاشان اتفاق افتاده بود که تیم های امداد و نجات از ایستگاه های شماره 2 و 4 این سازمان به محل های مذکور اعزام شده و 11 کارگر را نجات دادند.
فدایی با اشاره به اهمیت زمان در عملیات امداد و نجات تصریح کرد: هموطنان در موقع بروز هرگونه حادثه ضمن تماس با سامانه 125 از تجمع بی مورد در محل حادثه خودداری کرده و با ارائه اطلاعات کافی، ماموران امداد و نجات را درانجام وظایف خود یاری کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار