رقابت داغ برای صندلی داغ

سرمربیان فصل پیش سپاهان و ذوب‌آهن و کاپیتان سابق تیم ملی گزینه‌های اصلی هدایت تراکتورسازی تبریز در لیگ هفدهم هستند.

رقابت داغ برای صندلی داغ


به گزارش ایمنا، اینکه چه کسی در فصل ۹۶-۹۵ نفر اول نیمکت تراکتورسازی خواهد بود این روزها به یکی از سوژه‌های داغ فوتبال ایران بدل شده است. کمتر از یک روز پس از آنکه بسیاری به این باور رسیدند که جواد نکونام سرمربی جدید تراکتورسازی است و اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر را در این تیم پُرطرفدار تبریزی پشت سر خواهد گذاشت، عبدالله ویسی از توافق نهایی با این باشگاه خبر داد تا به جای کاپیتان پیشین تیم ملی سرمربی سابق سپاهان به گزینه اصلی هدایت قرمزهای تبریزی بدل شود.

اما ویسی و نکونام تنها کاندیداهای هدایت تراکتورسازی نیستند. بلکه به این جمع باید یحیی گل‌محمدی را هم اضافه کرد. نام سرمربی سابق ذوب‌آهن هم پس از اتمام فصل بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاده است و اینجا و آنجا از او به عنوان گزینه هدایت تیم‌های مختلف لیگ برتری یاد می‌شود.

به این ترتیب، سرمربیان سابق ذوب‌آهن و سپاهان که در مقاطع آغازین و انتهایی فصل پیش از سمت خود برکنار شدند طی روزهای آینده برای تصاحب نیمکت تیم پُرطرفدار تبریزی رقابت داغی را با کاپیتان پیشین تیم ملی خواهند داشت و باید دید که این مسئولیت خطیر در نهایت به کدامیک محول می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار