بسیاری از فرصت‌های شغلی را اتباع اشغال کرده‌اند

مسئول امور حساب‌های انفرادی و نام نویسی تامین اجتماعی اردستان گفت: متاسفانه در بحث اتباع وضعیت خوبی نداریم و بسیاری از فرصت‌های شغلی را اتباع اشغال کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در اردستان، علیرضا تاجرزاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی الکترونیک از دیگر خدمات الترونیک سازمان تامین اجتماعی است که از مهرماه 96 در اداره اردستان از طریق ادوات الکترونیکی و تبلت انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در شهرستان اردستان 1479 کارگاه فعال وجود دارد افزود: در سال 96 بیش از 2هزار بازرسی از کارگاه‌های مشمول تامین اجتماعی در سطح شهرستان اردستان انجام شده است. متاسفانه در بحث اتباع خارجه وضعیت خوبی نداریم به طوریکه بسیاری از فرصت‌های شغلی در شهرستان را اتباع اشغال کردند.
مسئول امور بازرسی تامین اجتماعی اردستان گفت: متولی بازرسی حضور افاغه در کارگاه‌ها، سازمان تامین اجتماعی نیست و بازرسی‌های این سازمان برای صورت برداری بیمه است. در سال 96 به بیش از صد کارگاه مراجعه کردیم که اتباع خارجی مشغول کار بودند.
تاجرزاده با بیان اینکه متولی اصلی حضور اتباع بیگانه در کارگاه‌ها سازمان تامین اجتماعی نیست تاکید کرد: تامین اجتماعی موظف است بازرسی‌هایی که انجام می‌دهد در راستای حفظ و سیانت از بیمه شده باشد و به همین منظور باید از وضعیت فرد مورد نظر صورت برداری بیمه‌ای انجام ده

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار