تابش: تجهیزات را فراهم می‌کنیم تا مشکلی برای تامین برق ورزشگاه نداشته باشیم

فصل جدید لیگ برتر فوتبال در حالی از ۴ مردادماه آغاز می‌شود که اصفهان نیز مانند دیگر شهرهای کشور با کمبود آب و قطعی برق روبه‌رو است.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال در حالی از ۴ مردادماه آغاز می‌شود که اصفهان نیز مانند دیگر شهرهای کشور با کمبود آب و قطعی برق روبه‌رو است.
به گزارش تسنیم ، فصل جدید لیگ برتر فوتبال قرار است از 4 مردادماه آغاز شود و سپاهان نیز روز جمعه 5 مرداد و در نخستین هفته این مسابقات در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان صنعت نفت آبادان است.
این بازی قرار است از ساعت 20:45 جمعه شب و زیر نور پروژکتورها برگزار شود و در این در حالی است که شهر اصفهان به دنبال کمبود آب، با قطع برق نیز مواجه است. از طرفی به یاد داریم که قطع برق پروژکتورهای ورزشگاه نقش‌جهان در جریان یکی از دیدارهای فصل گذشته لیگ برتر در شهریورماه 96، برگزاری دیدار سپاهان و نفت آبادان را مختل و برای دقایقی با وقفه مواجه کرد.
در آن زمان، مسئولان ورزشگاه نقش‌جهان بدقولی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در نصب ژنراتور برق در این ورزشگاه را دلیل این خاموشی عنوان کردند و وضعیتی که شهر اصفهان در تابستان امسال با آن دست به گریبان است، لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از خاموشی در ورزشگاه نقش‌جهان در زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر را دوچندان می‌کند.
مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در این خصوص اظهار داشت: متأسفانه پیمانکار مربوطه به تعهد خود برای نصب ژنراتور در ورزشگاه که ماه‌ها پیش باید انجام می‌داد عمل نکرده است و بهانه آنها نیز بالا رفتن قیمت دلار است.
وی افزود: خودمان برای هر بازی ژنراتور و تجهیزات لازم را فراهم می‌کنیم تا مشکلی برای تأمین برق ورزشگاه خانگی خود نداشته باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار