مصرف 90 لیتر آب برای یک ساعت کارکرد کولر

برای تولید برق هر یک ساعت کارکرد کولر گازی90 لیتر آب پشت سد خارج می شود

برای تولید برق هر یک ساعت کارکرد کولر گازی90 لیتر آب پشت سد خارج می شود

رییس اداره برق شهرستان کاشان گفت: برای تولید برق هر یک ساعت کارکرد کولر گازی90 لیتر آب پشت سد و برای تولید برق هر یک ساعت کارکرد کولر آبی 30 لیتر آب از پشت سد خارج می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، مهندس علیرضا عرب بیگی در بخش اول پنجاه و دومین جلسه رسمی با موضوع تشریح وضعیت مصرف برق در شهرستان گفت:هر کولر آبی(6 هزار) نیم کیلو وات برق در ساعت و هر کولر گازی سه کیلو وات برق در ساعت مصرف می کند.

وی با تاکید بر اینکه بحث خاموشی ها نیز به خاطر کمبود آب در نیروگاه های گازی و آبی و از مدار خارج شدن آنها است گفت: چون این نیروگاه ها مشکل آب دارند عملا از مدار خارج هستند و نمی توانند برق شهرستان را پوشش دهند.

رییس اداره برق شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه درصد کمی از کمبود برق با مدیریت مصرف و مابقی آن با اجبار به خاموشی مدیریت می شود گفت: با افزایش گرما تا 25 تیر طبق اعلام هواشناسی شهرستان ممکن است خاموشی ها نیز بیشتر شود.

عرب بیگی، برنامه ریزی تنظیم خاموشی ها از ساعت 11 صبح تا 3 عصر برای مجموعه های صنعتی و کشاورزی یادآورشد و گفت: اعمال خاموشی قبل از 11 و بعد از 3 نیز برای مصارف عمومی، ادارات، خانگی و تجاری برنامه ریزی شده است.

وی اجرای طرح های تشویقی را نیز برای مشترکین و جوابگو نبودن آن را یادآورشد و گفت: برای سه ماهه تابستان سه طرح تشویقی با برگشت چند برابری پول مصرف برق ویژه بخش کشاورزی، صنایع، ادارات و بانک ها دیگر مصارف تعریف شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار