16پروژه بهزیستی در تیران و کرون افتتاح شد

16پروژه بهزیستی شهرستان تیران و کرون روز یکشنبه همزمان با هفته بهزیستی با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

16پروژه بهزیستی شهرستان تیران و کرون روز یکشنبه همزمان با هفته بهزیستی با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون در مراسم افتتاح پروژه های بهزیستی شهرستان تیران و کرون گفت: این پروژه ها شامل 6 پروژه اشتغالزایی با یک میلیارد و 200 میلیون ریال سرمایه گذاری، 9 واحد مسکونی با هزینه 600 میلیون ریال و یک پروژه زنان سرپرست خانوار با 400 میلیون ریال اعتبار است.
اکبر حاجی عرب افزود: برای اجرای پروژه های اشتغالزایی، تسهیلات بانکی و برای احداث مسکن مددجویی و اشتغال زنان سرپرست خانوار از کمک های بلاعوض سازمان بهزیستی استفاده شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: پروژه های اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان نانوایی، آموزشگاه هنری، پرنده فروشی، قالیبافی و فروشگاه های لوازم خوراکی می باشد.
وی با بیان اینکه اجرای پروژه های اشتغالزایی با هدف خودکفایی مددجویان انجام می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه های اشتغال زایی، خودکفایی، کاهش هزینه های حمایتی و حفظ کرامت انسانی مورد توجه است.
به گزارش ایرنا، حدود 2 هزار مددجو تحت پوشش اداره بهزیستی تیران و کرون قرار دارند که سال گذشته با اجرای پروژه های اشتغالزایی 47 نفر از آنها خودکفا شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار