نیروهای شورای شهر در تصمیم‌گیری ها باید همفکر و همسو باشند

کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر گفت: یکی از ویژگی‌های شورای شهر کاردان همسو بودن و هم‌فکربودن در تصمیم‌گیری‌ها است که خوشبختانه در اکثر شوراهای شهر این ویژگی به چشم می‌خورد.

نیروهای شورای شهر در تصمیم‌گیری ها باید همفکر و همسو باشند

سید مرتضی حسام‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره لزوم وحدت جبهه اصولگرایان در انتخابات شورای شهر اظهار داشت: با نگاهی به آرمان‌ها، پیروی از ارزش‌ها، اصول، شعارها و مفاهیم مطرح‌شده در تشکل تشکیل شده مورد توجه است. بنابراین هر اقدامی که منجر به استقرار این تفکر و ارزش شود بسیار با اهمیت و کمک‌کننده است که یکی از مهم‌ترین نکات آن لزوم توجه به وحدت است.
وی درباره نقش شورا در مدیریت شهری تصریح کرد: طبیعتا شورا‌ها نقش بسیار مهمی در تبیین مدیریت شهری دارند و بسیار تاثیرگذار است.
کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر درباره ویژگی‌های شورای شهر کاردان بیان کرد: یکی از ویژگی‌ها شورای شهر کاردان همسو بودن و هم‌فکربودن در تصمیم‌گیری‌ها است که خوشبختانه در اکثر شوراهای شهر این ویژگی به چشم می‌خورد.
وی ادامه داد: ویژگی دیگر شورای کاردان تقسیم وظایف است این که هر کدام از اعضا با در دست گرفتن بخشی از کارها با توجه به تخصص خود، مشکلات شهری را مرتفع کنند.
حسام‌نژاد درباره لزوم واگذاری شورا و مدیریت شهری به نیروهای انقلابی و کارآمد اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که هر کجا نیروهای انقلابی و جهادی مستقر نباشند آن نهاد دچار مشکل می‌شود بنابراین با توجه این که فعالیت شورا جنبه‌های مختلفی دارد، حضور نیروهای انقلابی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخابات شورای شهر درباره عمده‌ترین مسائل شهری که بایستی در شورای شهر پیش‌رو توجه بیشتری به آن‌ها شود، خاطرنشان کرد: هرچه مردم بیشتر به فضای فعالیت وارد شوند و مشارکت به عنوان یک فرهنگی عامی در اداره شهر، توسعه، نظافت شهر و غیره به صورت همدلی و همراه با نظارت وجود داشته باشد در مسائل شهری کمک‌کننده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار