اقدام جهادی قالیباف گامی بسیار موثر برای پیروزی گفتمان انقلاب است

اقدام جهادی قالیباف گامی بسیار موثر برای پیروزی گفتمان انقلاب است

مسئول ستاد نشاط و کارآمدی استان اصفهان گفت: اقدام ایثارگرانه و جهادی گامی بسیار موثر برای پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است.
تورج حاجی رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: با توجه به هم افزایی صورت گرفته در بین نیروهای انقلابی، که از ابتدا نیز مدنظر ستاد نشاط و کارآمدی بود، این ستاد در حال حاضر مثل قبل با تمام توان در حال فعالیت در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است.
وی با اشاره به سوابق درخشان و همینطور پاکدستی و روحیه مبارزه با فساد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ابراز امیدواری کرد که با تشکیل دولت کار و کرامت، گامی بسیار بلند در راستای پیشرفت کشور و رهایی از وضعیت اقتصادی اسفناک کنونی و عبور از رکود برداشته خواهد شد که این جز با همت و حضور همه مردم محقق نخواهد شد.
مسئول ستاد نشاط و کارآمدی استان اصفهان با اشاره به ضرورت حضور حداکثری در انتخابات آتی، از عموم توده‌های مردم عزیز و شریف و شهید پرور اصفهان دعوت کرد تا در لبیک به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای را رقم بزنند تا ان‌شاءالله دولت خسته و کسل فعلی جای خود را به دولتی با نشاط و پویا بدهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار