فرمانداری‌های اصفهان تصاویر هنجارشکن کاندیداهای شوراها را جمع آوری کند

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اصفهان با بیان اینکه تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر مصداق بارز تبرج است، گفت: درخواست ما به فرمانداری‌ها برای تذکر نسبت به این موضوع و جمع آوری تصاویر بی پاسخ مانده است.

فرمانداری‌های اصفهان تصاویر هنجارشکن کاندیداهای شوراها را جمع آوری کند

حجت الاسلام احمد عبداللهی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون برخی از تصاویر کاندیداهایی که سبب هنجار شکنی در جامعه شده است اظهار داشت: در پی اعتراضات فراوانی که از سوی مردم به اینگونه حرکات به ابلاغ شده بود، نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام سالک رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر استان اصفهان ارسال کرده و نامه‌های دیگری نیز به ارگان‌های مربوطه از جمله فرمانداری اصفهان با ارائه جزئیات کامل ارسال کرده‌ایم.
وی افزود: در این فرایند فقط به شهرستان اصفهان اکتفا نکرده بلکه طی نامه‌هایی جداگانه به برخی از شهرستان‌هایی که این مشکلات در آنجا نیز وجود داشت اعتراضات خود را بیان کرده و خواستار مقابله با آن شده‌ایم.
دبیر ستاد امر به معروف اصفهان افزود: تبلیغات برخی نامزدهای انتخابات شورای شهر مصداق بارز تبرجی است که در قرآن بیان شده است و به هیچ وجه استفاده ابزاری از زن برای رسیدن به منافع دنیوی جایز نیست.
وی پیرامون اینکه چه پاسخی از سوی فرمانداری‌ها به این اقدامات داده شده است، گفت: تا این لحظه هیچگونه پاسخی داده نشده است، نه تنها هیچ یک از این تبلیغات جمع آوری نشده و حتی هیچ تذکری پیرامون کاسته شدن آن نیز داده نشده بلکه افزایش نیز پیدا کرده و حتی بعضی عکس‌های هنجارشکن‌تر از قبل نیز در میادین شهر نصب شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار