همه مجموعه و توان ستاد قالیباف در اصفهان در اختیار ستاد حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفت

رئیس ستاد کرامت و کارآمدی حامیان حجت الاسلام رئیسی در اصفهان گفت: همه مجموعه و توان ستاد قالیباف در اختیار ستاد حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفت.

همه مجموعه و توان ستاد قالیباف در اصفهان در اختیار ستاد حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفت

منصور باقرصاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان پیرامون انصراف محمد باقر قالیباف از کاندیداتوری دوازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اظهار داشت: پس از انصراف آقای قالیباف از کاندیداتوری به نفع حجت الاسلام رئیسی بلافاصله از طرف آقای قالیباف دستورالعملی مبنی بر همکاری وسیع کل ستاد وی در شهرها و روستاها و مراکز استان‌ها با حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صادر شد.
وی افزود: در این خصوص پوسترهای دوعکسی هم از آقای قالیباف و رئیسی تهیه شد و حضور روسای کمیته‌های ما در ستادهای مربوط به حجت الاسلام رئیسی و متقابلا حضور رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در ستاد آقای قالیباف در جهت تبلیغات عمومی برنامه ریزی شد که خوشبختانه کار بسیار مشترکی امروز بین مجموعه ستادهای آقای رئیسی و قالیباف ایجاد شده است.
رئیس ستاد کرامت و کارآمدی حامیان حجت الاسلام رئیسی در اصفهان گفت: از طرفی هم موضوع گردهمایی روز دوشنبه در میدان امام (ره) و گردهمایی روز گذشته در مصلی تهران که با سخنرانی آقای قالیباف انجام شد سبب ارتباط بسیار نزدیکی بین ستادهای ما و آقای رئیسی برقرار شود که این ارتباط مثال زدنی و بسیار نزدیک است، در این راستا اعضای ستاد ما حضور دارند و هم در سطح شهر برای تبلیغ حضور دارند و مشغول آماده سازی هستند.
وی ادامه داد: اخیرا حکمی از سوی رئیس ستاد مرکزی (آقای دهقان) به تمام روسای ستاد استان‌های آقای قالیباف با واسطه حکم رئیس ستاد کرامت و کارآمدی حامیان حجت الاسلام رئیسی در استان به روسای ستادهای وی صادر شده است.
رئیس ستاد کرامت و کارآمدی حامیان حجت الاسلام رئیسی در اصفهان تاکید کرد، مجموعه اصولگرایان چه آقای قالیباف و چه آقای رئیسی همه یکی هستند، اگر امروز آقای قالیباف کنار رفته به این معنی است که همه مجموعه و توان وی در خدمت حجت الاسلام رئیسی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار