سارقان احشام در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از انهدام یک باند 10 نفره سارقان احشام که اقدام به سرقت 347 رأس دام کرده بودند خبر داد.

سارقان احشام در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ستار خسروی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از دامداران اصفهانی مبنی بر سرقت 160 رأس دام از وی، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با پیگیری‌های مکرر متوجه شدند این سارقان سرقت‌های دیگری نیز انجام داده‌اند که در همه سرقت‌ها با صورت‌های پوشیده و با سلاح سرد به دامداری‌ها ورود کرده و پس از ضرب و شتم نگهبانان و بستن دست و پای آن‌ها اقدام به سرقت احشام می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با تحقیقات گسترده و اقدامات خاص پلیسی، یک باند 10 نفره شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی همه اعضای باند دستگیر شدند .

وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی‌های پلیس به سرقت 347 رأس دام با همدستی دو مال‌خر اعتراف کردند، ابراز داشت : مال‌خران این پرونده نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

خسروی در پایان اذعان داشت: ارزش احشام سرقت شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است.

*کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در شاهین‌شهر

مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در بازرسی از یک انبار تخلیه بار یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

رجبعلی مختاری اظهار کرد: مأموران گشت انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین گشت زنی متوجه شدند افرادی در حال تخلیه کالا در انباری هستند و وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مورد نظر بازرسی کردند که 175 کارتن انواع لوازم آشپزخانه و 53 کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در این خصوص یک نفر شناسایی و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مختاری در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا خسارات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند که در این خصوص از همه مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مرتبط را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*سارقان منازل نیمه‌ساز شاهین‌شهر دستگیر شدند

رجبعلی مختاری گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شاهین‌شهر حین گشت زنی و در ساعات پایانی شب متوجه شدند دو نفر داخل یک ساختمان نیمه‌ساز شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله اکیپ گشت وارد عمل شدند و هر دو سارق را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از سارقان 10 گرم شیشه کشف شد، افزود: پس از هماهنگی قضائی از مخفیگاه آن‌ها بازرسی به عمل آمد که تعدادی اموال مسروقه مانند موتور کولر، پمپ آب، سنگ فرز و دریل هیلتی کشف شد.

وی بیان داشت: این سارقان در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت از چهار منزل نیمه‌ساز در شهرستان شاهین‌شهر اعتراف کردند.

مختاری همچنین گفت: در این رابطه هر دو سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

*کشف 120 میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان

حسن یاردوستی در تشریح کشف 120 میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی وانت پیکان که حامل تعدادی لوازم آشپزخانه بود، مشکوک می‌شوند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد سه عدد مایکرویو، سه عدد فر و یک عدد ظرف‌شویی فاقد هرگونه مجوز گمرکی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه 120 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به مقام قضائی تحویل دادند.

وی در پایان به جدیت پلیس اصفهان در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز اشاره و تصریح کرد: شهروندان عزیز در صورت اطلاع از فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار