کشف 338 فشنگ شکاری غیرمجاز در اردستان

فرمانده انتظامی اردستان گفت: تعداد 338 فشنگ شکاری، 10 کیلو ساچمه تفنگ شکاری، یک قبضه سلاح شکاری، سه دستگاه تجهیزات دریافت امواج از ماهواره از سارق حرفه ای در اردستان کشف شد.

به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح اقدام و عمل و پاکسازی مناطق آلوده مراتب از طریق مرکز فرماندهی کنترل و با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان به پلیس های تخصصی ابلاغ شد.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری ماموران پلیس آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی فردی سارق و معتاد و محل اختفای وی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی اردستان با بیان اینکه ماموران پس از اخذ دستور قضایی وارد مخفیگاه وی شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه تعداد 338 فشنگ شکاری، 10 کیلو ساچمه تفنگ شکاری، یک قبضه سلاح شکاری، سه دستگاه تجهیزات دریافت امواج از ماهواره کشف شد.
هاشمی زاده گفت: تعداد شش قوطی متادون، چهار جفت پلاک و یک عدد تک پلاک مسروقه خودرو، یک دستگاه خودرو پراید مسروقه که در شهرستان مجاور مورد سرقت واقع شده بود، یک دستگاه خودرو جیپ شهباز که کاملا اوراق شده بود، یک دستگاه پیکان سواری مسروقه و دو دستگاه خودرو مسروقه دیگر، دو عدد کف کش، یک دستگاه چمن زن، دو عدد دینام، یک دستگاه فرز، دو دستگاه اره برقی، دو دستگاه موتور جوش، سه دستگاه دریل، سه دستگه هیلتی، یک دستگاه لودر کوچک کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهم با توجه به شواهد و دلایل موجود به بزه انتسابی اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: این سارق جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار