سطح خدمات تامین اجتماعی گلپایگان ارتقا یافت

رئیس اداره تامین اجتماعی گلپایگان از ارتقا درجه خدماتی این شعبه از تیپ 3 به 2 در سالجاری خبر داد.

رئیس اداره تامین اجتماعی گلپایگان از ارتقا درجه خدماتی این شعبه از تیپ 3 به 2 در سالجاری خبر داد.

مجتبی یاوری روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این ارتقاء یک درجه ای با توجه به ارزیابی های انجام شده در زمینه تعداد بیمه شده ها، مستمری بگیران و دیگر خدمات ارائه شده صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: اکنون حدود 19 هزار و دویست نفر بیمه شده اصلی و 56 هزار وهشتصد نفر بیمه شده تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی شهرستان گلپایگان هستند و از خدمات متنوع بیمه ای این شعبه و یک شعبه اقماری در شهر گلشهر این شهرستان استفاده می کنند.
رئیس اداره تامین اجتماعی گلپایگان همچنین گفت: پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی این شهرستان نیز به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش، در بخش های داخلی، کودکان، اطفال و دندانپزشکی خدمات ارائه می دهد.
یاوری با بیان اینکه اکنون چهار هزار و 178 نفر بازنشسته و مستمری بگیر زیر پوشش تامین اجتماعی گلپایگان هستند ، گفت: این تعداد ماهانه 57 میلیارد ریال دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه 12 هزار کارگر فعال در سه هزار کارگاه کوچک و بزرگ گلپایگان بیمه شده تامین اجتماعی هستند افزود: اکنون به 600 نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری دراین شهرستان ماهانه بالغ بر10 میلیارد ریال پرداخت می شود.
شهرستان گلپایگان با جمعیتی افزون بر 90 هزارنفر ساکن در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار