قسمت هشتم سریال «عاشقانه» منتشر شد

سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی از ابتدای پخش با توجه به پوشش برخی از بازیگران با حاشیه‌هایی مواجه شد و توزیع آن از قسمت پنجم به بعد نیز با مشکلاتی روبرو بود.

قسمت هشتم سریال «عاشقانه» منتشر شد

به گزارش ایمنا ، تا این‌که همزمان با رسیدن این سریال به قسمت هفتم خبرهایی درباره توقیف آن به خاطر شکایت چند شرکت VOD منتشر شد. ظاهرا هفته گذشته نیز توزیع سریال به صورت محدود انجام گرفته اما با توزیع قسمت هشتم آن در شبکه نمایش خانگی به نظر می‌رسد در نهایت مشکلات قانونی آن پشت سر گذاشته شده است.

مشاور رسانه‌ای پروژه «عاشقانه» روز گذشته در خبری اعلام کرد: «برخلاف برخی شایعات که خبر از توقیف «عاشقانه» می‌دادند، هشتمین قسمت از این مجموعه امروز به صورت کاملا قانونی در دسترس مخاطبان این مجموعه قرار گرفت و قسمت جدید از این مجموعه به کارگردانی منوچهر هادی روز گذشته چهارشنبه ٢٧ اردیبهشت ماه وارد شبکه نمایش خانگی شده است.»

پیش از این مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری اعلام کرده بود با توجه به حکم دادگاه توزیع «عاشقانه» نافرمانی از این حکم و جرم است. با توجه به این موضوع توزیع این مجموعه را باید نشانه حل مشکلات تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار دانست.

هومن کبیری و مهدی گلستانه تهیه‌کنندگان و محمدرضا نادری و میلاد علینقی سرمایه‌گذاران این مجموعه هستند.

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان‌افشار، فرزاد فرزین، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل‌اللهی، علیرضا سوزنچی، علیرضا زمانی‌نسب، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر و سارا رسول‌زاده و مهناز افشار اشاره کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار