400 مددجوی شاهین‌شهری جذب بازار کار شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: 400 جوان تحت پوشش بهزیستی سال گذشته با دریافت 4 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب بازار کار شدند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: 400 جوان تحت پوشش بهزیستی سال گذشته با دریافت 4 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب بازار کار شدند.
امین عسگری در مراسم افتتاح طرح‌های بهزیستی در شاهین‌شهر افزود: طرح‌های درمانی اعتیاد بیماران به مواد مخدر در شهر گز، دفتر مشاوره‌ای به خانواده‌ها و دو طرح اشتغال در شاهین‌شهر به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه افتتاح شدند.
وی ادامه داد: مرکز اقامتی معراج رهایی شهر گز با 700 میلیون تومان اعتبار، ظرفیت پذیرش 120 معتاد مواد مخدر را در محیطی به مساحت 2هزار و 500 متر مربع دارد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: سومین مرکز درمان معتادان پس از مراکز شهرهای شاهین‌شهر و میمه افتتاح شد و به طور کلی این 3 مرکز ظرفیت نگهداری و درمان هزار بیمار در سال را دارند که در از سال جاری تاکنون 437 نفر از خدمات درمانی مراکز ترک اعتیاد به مواد مخدر بهره‌مند شدند.
وی به فعالیت 9مرکز تخصصی و دفترهای مشاوره به خانواده‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دهمین دفتر مشاوره به خانواده‌ها نیز با هدف ارائه خدمات تحکیم بنیان خانواده، روان‌شناختی، فرزند پروری و ازدواج در شاهین‌شهر افتتاح شد.
عسگری از افتتاح دو باب مغازه به 2 نفر از مددجویان که با استفاده از تسهیلات اشتغال 20 میلیون تومانی صاحب شغل شدند، خبر داد و افزود: در مجموع 40 جوان جویای کار تحت پوشش، 4 ماهه امسال، با دریافت 900 میلیون تومان تسهیلات بانکی با کارمزد مناسب جذب بازار کارشده‌اند.
وی با بیان این‌که پرداخت تسهیلات اشتغال در نیمه دوم سال نسبت به نیمه اول افزایش می‌یابد، تأکید کرد: 400 جوان تحت پوشش بهزیستی سال گذشته در مجموع با دریافت 4 میلیارد تومان تسهیلات بانکی جذب بازار کار شدند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه یادآور شد: هر کارفرمایی که مددجویان بهزیستی را استخدام کند، از پرداخت حق بیمه کارفرمایی معاف می‌شود و سهم کارفرما را اداره بهزیستی می‌پردازد، علاوه بر این سهم بیمه تأمین اجتماعی زنان خودسرپرست و معلولانی که از بیمه خویش‌فرما استفاده می‌کنند به تعداد 185 نفر را اداره‌ بهزیستی می‌پردازد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار