کنسرت فرزاد فرزین در سالن سیتی‌سنتر اصفهان

کنسرت موسیقی "فرزاد فرزین" در سالن سیتی‌سنتر برگزار می‌شود. شراره عنوان نخستین آلبوم وی است و پس از آن نیز آلبوم‌های شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزلیزه را نیز منتشر کرده است.

کنسرت موسیقی "فرزاد فرزین" در سالن سیتی‌سنتر برگزار می‌شود. شراره عنوان نخستین آلبوم وی است و پس از آن نیز آلبوم‌های شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزلیزه را نیز منتشر کرده است.
به گزارش ایمنا، فرزاد فرزین متولد سال ۱۳۶۰ است و موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و تاکنون هفت آلبوم را منتشر کرده است. وی که ازجمله خوانندگان موسیقی پاپ ایران بشمار می‌رود علاوه‌بر خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی را به عهده دارد.
فرزین در زمینه بازیگری نیز فعال بوده است که اولین‌بار در سال ۱۳۸۵ در فیلم پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. آخرین کار سینمایی او سگ‌های پوشالی نام دارد. وی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی مهدی گلستانه نیز ایفای نقش کرده است که تیتراژ ابتدایی این سریال به همراه دو تک آهنگ دیگر را برای این سریال اجرا کرده است.
آهنگ تیتراژ فیلم سوپراستار به کارگردانی تهمینه میلانی نیزاز ساخته‌های فرزین است، هم‌چنین موسیقی میانی تله‌فیلم سه خط موازی به کارگردانی محسن افشانی توسط فرزین اجرا شده‌است. فرزاد فرزین تک آهنگ‌های بسیاری را اجرا کرده است و هم‌چنین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی "شب بخیر تهران"، کوله پشتی"، "صبح آمد"، "با ما اینجا"، سریال "راز پنهان"، برنامه تلویزیونی "ماه عسل"، سریال آخرین بازی" و سریال نمایش خانگی عاشقانه" نیز توسط وی اجرا شده است.
کنسرت موسیقی "فرزاد فرزین" ۱۲ مردادماه در دو سانس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ سانس در سالن سیتی سنتر برگزار می‌شود.
برای اطلاع از برنامه کنسرت های اصفهان کلیک کنید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار