اولین کشوری بودیم که با عزت و اقتدار یک وجب از خاکمان اشغال نشد

وزیر نفت در کاشان گفت: اولین کشوری بودیم که با وجود همه تحریم‌ها با عزت و اقتدار به همه آن‌چه می‌خواستیم رسیدیم و حکومت ما مستقل بود و یک وجب از خاکمان اشغال نشد.

اولین کشوری بودیم که با عزت و اقتدار یک وجب از خاکمان اشغال نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بیژن نامدار زنگنه چهارشنبه شب در مسجد قائمیه کاشان اظهار کرد: ما در تاریخ سازمان ملل هیچ کشوری را نداریم که مشمول قطع‌نامه‌های سازمان ملل شده باشد و این کشور با حکومتش سرنگون یا تجزیه نشده باشد.

وی افزود: ما اولین کشوری بودیم که با وجود همه تحریم‌ها با عزت و اقتدار به همه آن‌چه می‌خواستیم رسیدیم و حکومت ما مستقل بود و یک وجب از خاکمان اشغال نشد.

وزیر نفت ادامه داد: در حوزه نفت تولید کشور از 240 میلیون متر مکعب در ابتدای آغاز فعالیت دولت، در طول این سه‌سال ونیم اخیر به بالای 540 میلیون متر مکعب رسیده است.

زنگنه گفت: در میدان‌های مشترک با عراق حدود 70 هزار بشکه تولید می‌شد که به 280 بشکه رسید و در پترشیمی حدود 40 میلیون تن تولیدمان بود که در این مدت بالای 50 میلیون تن تولید داشتیم.

وی ادامه داد: اخیرا می‌گویند که دولت روحانی سندی را امضا کرده که ما در مدارس هم‌جنس‌ بازی آموزش می‌دهیم.

زنگنه اضافه کرد: اصلا قرار دادی نبوده بلکه سندی بوده برای آموزش در 2030که در آن‌جا وزیر آموزش و پرورش ما در سخنان خود گفته ما هر بخشی از این سند که به نوعی با اعتقادات و فرهنگ و باورهای دینی ما مغایرت داشته باشد اجرا نمی‌کنیم.

وی تاکید کرد: مشابه این مسأله بوده که شرط گذاشته شده که در هر مورد که مغایر با شرع و دین باشد اجرا نمی‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار