والیبال بانوان لنجانی در مدار توسعه

رییس هیئت والیبال لنجان گفت: این شهرستان از استعدادهای بالایی در زمینه ورزش بانوان به خصوص در رشته والیبال برخوردار است که در صورت حمایت بیشتر از ورزشکاران بی تردید شاهد درخشش بیشتر آن ها خواهیم بود.

رییس هیئت والیبال لنجان گفت: این شهرستان از استعدادهای بالایی در زمینه ورزش بانوان به خصوص در رشته والیبال برخوردار است که در صورت حمایت بیشتر از ورزشکاران بی تردید شاهد درخشش بیشتر آن ها خواهیم بود.
به گزارش ایمنا، سعید نادی زاده در حاشیه استقبال از بازیکنان لنجانی و قهرمانان مسابقات لیگ دسته یک کشور اظهار کرد: هیئت والیبال شهرستان با برگزاری مسابقات مختلف اهدافی چون کشف استعدادها، تشویق جوانان به ورزش و حفظ سلامت آن ها را دنبال می کند چراکه لنجان از جمله شهرستان های استان اصفهان به شمار می آید که از قابلیت ها و استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف ورزشی برخوردار بوده، اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات ورزشی و... در برخی از رشته ها با مشکلاتی روبه رو است.
وی افزود: والیبال از اواخر سال ۱۲۹۹ توسط میرمهدی ورزنده، استاد بزرگ ورزش، بـه ایـران وارد و تعلیم آن از دارالمعلمین ورزش آغاز شد و امروز با گذشت ۹۸ سال شاهد هستیم که زمینه رشد والیبال ایران به اوج رسیده و لیگ های برتر و دسته اول باشگاه های کشور به شکل نوین و همانطور که در دنیا معمول است، پی ریزی شده و حتی سال به سال نیز رونق می یابد.
رییس هیئت والیبال شهرستان لنجان تصریح کرد: شهرستان لنجان از استعدادهای بالایی در زمینه ورزش بانوان به خصوص در رشته والیبال برخوردار است که در صورت حمایت بیشتر از این ورزشکاران بی تردید شاهد درخشش بیشتر آن ها خواهیم بود و امروز در رده های مختلف سنی شاهد حضور بازیکنان قابلی در تیم های ملی بانوان هستیم.
وی با بیان اینکه والیبال بانوان شهرستان لنجان در مدار توسعه قرار دارد، عنوان کرد: آمارها نشان می دهد که والیبال جزء رشته هایی است که بیش از ۵۴ درصد ورزشکاران سازمان یافته آن را زنان تشکیل می دهند و در بخش بانوان در حدود ۳۷ سال گذشته تلاش زیادی شده تا والیبال بانوان از انزوا خارج شود و این مهم امروز در ورزش شهرستان رخ داده و شاهد حضور بازیکنانی چون نگار سلحشوری در رقابت های آسیایی و بازیکنان بسیاری در لیگ کشور هستیم.
نادی زاده با اشاره به حضور بازیکنان لنجانی در تیم های والیبال استان خاطرنشان کرد: ورزشکاران شهرستان بدون واسطه و تنها با داشتن توانایی راهی برای رسیدن به تیم ملی والیبال داشته اند و رمز موفقیت ورزشکارانی چون نگار سلحشوری تلاش بی وقفه بوده است.
وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز نگاه مردم به والیبال بانوان تغییر کرده است و شرایط نسبت به سال هاس گذشته بسیار بهتر شده است و حتی شاهد هستیم مردم شهرستان لنجان خبرهای والیبال بانوان و حضور آنها در میادین مختلف را پیگیری می‌کنند و امیدواریم با تلاش هایی که در این زمینه انجام می گیرد ورزش بانوان به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار