اخطار فرماندار لنجان به اعضا شورای ترافیک

فرماندار شهرستان لنجان گفت:طبق گزارشات ارایه شده متاسفانه مصوبات شورای ترافیک شهرستان همچنان به مرحله اجرا نرسیده است بر همین اساس دو هفته فرصت خواهیم داد تا مصوبات اجرایی شود در غیر این صورت با دستگاه متولی برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان لنجان گفت:طبق گزارشات ارایه شده متاسفانه مصوبات شورای ترافیک شهرستان همچنان به مرحله اجرا نرسیده است بر همین اساس دو هفته فرصت خواهیم داد تا مصوبات اجرایی شود در غیر این صورت با دستگاه متولی برخورد خواهد شد.
به گزارش ایمنا، مهدی صفرخانلو در نشست شورای ترافیک شهرستان لنجان با اشاره به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و رفع مشکل در گلوگاه‌های حادثه‌خیز شهرستان اظهار کرد: ایمن سازی، مسیر سفید دشت، سه راهی سامان و سه راهی زمان آباد از مهمترین اقداماتی است که باید انجام گیرد تا شاهد کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در این مسیرها باشیم.
وی افزود: طبق نظر کارشناسان بار ترافیکی زیاد و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم در برخی از محورها و گلوگاه های حادثه‌خیز و پرتردد، سالانه منجر به کشته شدن افراد زیادی می‌شود بنابراین باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.
فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث از جمله مسایلی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد و تلاش در راستای تامین، حفظ و ارتقاء ایمنی شهروندان رسالتی است که بر عهده همه مسئولان به خصوص اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنجان، مدیران شهری شهرهای ۹ گانه و دیگر دستگاه های مربوطه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه آمار تصادفات شهرستان لنجان زیبنده این شهرستان نیست، ادامه داد: حوادث جاده‌ای یکی از دغدغه ‌های نگران‌کننده در شهرستان لنجان بوده و باید با ارتقاء ضریب ایمنی راه‌­ها و همچنین آموزش مردم شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی در جاده‌های این شهرستان باشیم.
صفرخانلو اضافه کرد: اجرای مصوبات شورای ترافیک به دلیل انجام مسایل کارشناسی شده می تواند امنیت و کاهش خطر پذیری را به خوبی در شهرستان لنجان اجرایی کند به همین منظور باید متناسب با موقعیت شهرستان لنجان مسایل و معضلات رصد شود و با رفع آنها امینت را در جاده های این شهرستان حاکم کرد.
وی با اشاره به عدم اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان، عنوان کرد: متاسفانه در چند روز گذشته مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان همچنان به مرحله اجرا نرسیده است و این شورا دو هفته فرصت دارد تا مصوبات جلسه گذشته اجرایی شود، اگر حتی یکی از مصوبات به مرحله اجرا نرسید با دستگاه متولی برخورد خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار