14 هزار پلیس امنیت انتخابات اصفهان را بر عهده دارند

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تخلفات جزئی که در بحث تبلیغات به پلیس گزارش شد یا مشاهده کردیم اعمال قانون شده و با نظر مقامات قضایی رسیدگی شد که در این زمینه دو نفر در خصوص سوزاندن بنر کاندیداها دستگیر شدند.

14 هزار پلیس امنیت انتخابات اصفهان را بر عهده دارند

حسین حسین زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در روزهای تبلیغات با عنایت با این که فعالیت‌های انتخاباتی همراه با هیجان است در دستور کار مأموریت‌های نیروی انتظامی بود و مدیریت این هیجان تا ساعت 8 امروز به خوبی انجام شد.

وی با بیان این که به نیروهای پلیس آموزش لازم داده شده، تجهیزات کافی را دارند و با نهادهای مربوطه هماهنگی لازم صورت گرفته، افزود: برای فردا 14 هزار نفر از عوامل پلیس اصفهان به صورت مستقیم برای تأمین امنیت شعب اخذ رأی استان همکاری خواهند داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: اولین اقدام مأموران نیروی انتظامی پس از حضور و تأمین امنیت شعب، انداختن رأی خود در صندوق خواهد بود تا وظیفه ملی خود را در کنار وظیفه کاری که بر عهده دارند انجام داده باشند.

حسین زاده با اشاره به این که نیروی انتظامی تجربه کافی برای برگزاری یک انتخابات را داشته و در این کار خبره است، خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس از ابتدای روز تا پایان رأی‌گیری امنیت شعب را بر عهده خواهند داشت.

وی در خصوص میزان نیروهای حاضر در انتخابات تأکید کرد: هیچ‌گونه کمبود نیرویی در استان اصفهان وجود ندارد و نیروی انتظامی با آمادگی کامل این وظیفه اساسی خود را انجام می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سؤالی پیرامون تخلفات انتخاباتی در دوران تبلیغات نامزدها گفت: تخلفات جزئی که در بحث تبلیغات به پلیس گزارش شد یا مشاهده کردیم اعمال قانون شده و با نظر مقامات قضایی رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: در خصوص سوزاندن بنر کاندیداها دو نفر دستگیر شدند؛ تخلف‌های انجام شده مربوط به یک کاندیدای خاص نبوده و در تمامی انتخابات‌های ریاست جمهوری، شورای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس شاهد آن بودیم.

حسین زاده در پایان با ابرازی امیدواری از برگزاری انتخاباتی همراه با آرامش و شادی برای مردم استان و کشور یادآور شد: هر مکاتبه‌ای از طرف ستادهای نامزدها مبنی بر تأمین امنیت ارسال شده نیروی انتظامی وظیفه خودش را انجام داده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار